دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

گفتنی است که شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب در سال ۱۳۶۱ در استان سمنان، شهرستان شاهرود تاسیس شده است. در ابتدا کار خود را با تولید کابل‌های فشار ضعیف آغاز کرد اما به مرور زمان با توجه به نیاز مشتریان در زمینه کابل مخابراتی و گسترش صنعت در زمینه گاز، پتروشیمی صنایع دریایی محصولات این شرکت هم بیشتر شدند. یعنی به تولید سیم و کابل‌های مخابراتی، کابل‌های لاستیکی و غلاف سربی پرداختند. در حال حاضر تنوع محصولات مغان بسیار زیاد است و هر محصول با توجه به ویژگی‌های ظاهری و باتنی که دارد، در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال کابل‌های آلومینیومی که جزء پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند، دارای وزنی سبک، قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی فوق‌العاده هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابل‌های مخابراتی، کابل‌های قدرت فشار ضعیف و قوی، کابل‌های کنترل، کابل‌های روکش پلاستیکی، کابل‌های زمینی و هوایی و… از جمله محصولات منحصر به فرد شرکت مغان هستند. تمام این سیم و کابل‌ها با توجه به استانداردهای روز دنیا ساخته شده‌اند، به همین دلیل کیفیت عملکرد بسیار مناسبی دارند و با محصولات خارجی هم در رقابت هستند. در حالت کلی شرکت سیم و کابل مغان در ۱۰ سال اول شروع کار خود پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است و محصولات خود را به بازار افغانستان وارد کرد و در حال حاضر صادرات قابل توجهی به این کشور دارد. در نهایت باید اشاره کنیم سیم و کابل‌های مغان کیفیت بسیار خوبی دارند لذا از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده می‌کند.
محصولات سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب
شرکت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب محصولات متنوع زیادی را تولید و به بازار عرضه نموده است که در ادامه شما را با برخی از محصولات مهم و پرطرف‌دار شرکت آشنا خواهیم کرد.
کابل مفتولی: یکی از اولین کابل‌های تولید شده در بازار که از هم تاباندن چند رشته سیم مفتولی تولید می‌شوند. انعطاف‌پذیری آن‌ها نسبت به کابل‌های افشان کمتر ولی هدایت جریان برق خوبی دارند.
کابل افشان: با قراردادن چند رشته سیم در کنار هم و روکش نمودن آن‌ها معمولاً کابل افشان تولید می‌شود و جزو اولین سیم‌ها و کابل‌های تولید شده در تمام کارخانه‌ها محسوب می‌شوند.
کابل کولر: این نوع کابل‌ها مخصوص اسپلیت‌ها و کولرها می‌باشند که ولتاژ ۳۰۰ تا ۴۵۰ ولت مورداستفاده قرار می‌گیرند و از جنس مس بوده و عایق آن نیز از پی‌وی‌سی می‌باشد و برای کولرهای آبی و گازی قابل‌استفاده هستند.
سیم تلفن: این نوع سیم‌ها که در خطوط مخابراتی سیم‌های تلفن برای برقراری ارتباط مورداستفاده قرار می‌گیرند و یکی از مهم‌ترین گروه سیم و کابل محسوب می‌شود.
کابل‌های تولید شده شرکت مغان الکتریک شامل کابل تخت، کابل برق سه فاز، کابل KNX ، کابل ابزار دقیق، کابل شیلددار، کابل جوشکاری، کابل کواکسیال، کابل آنتن، کابل کنترل فرمان، کابل شبکه، فیبر نوری و… می‌باشد.
لینک های مرتبط:
لیست قیمت سیم و کابل مغان
قیمت سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب
مغان الکتریک زرتاب
شرکت مغان الکتریک زرتاب

 

  • ۰۲/۰۹/۲۳
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی