دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

عطر و ادکلن زنانه خنک در فصل گرم سال استفاده میشود و مخصوص خانم‌های خوش‌ سلیقه‌ای است که دوست دارند در هوای گرم، با استشمام رایحه‌ای خنک حس آرامش را تجربه کنند. عطر زنانه خنک در لحظات ابتدایی استفاده احساس خنکی و نشاط را منتقل می‌کند. اغلب ادکلن‌های خنک زنانه محصولی از کشور فرانسه هستند. برندهای معروفی چون شنل از پر طرفدارترین ادکل‌های زنانه خنک هستند.
این ادکلن‌ها دارای طبع سرد و خنک هستند که رایحه‌ای مانند لیمو، آناناس، پرتقال و اقیانوس را دارند. معمولا در فصول گرم سال بخاطر دمای بالا از استشمام رایحه‌های خنک احساس شادابی زیادی پیدا خواهید کرد. رایحه‌های مانند گل یاسمن، نبال و مریم نیز محبوب‌ترین ادکلن‌های زنانه مخصوص فصل گرم محسوب می‌شود. رایحه‌هایی مانند دارچین، وانیل، مشک، چوب صندل توصیه نمی‌شود. چرا که دارای طبع گرم و خشک هستند و باعث نارضایتی شخص می‌شوند. از بهترین ادکلن‌های زنانه خنک می‌توان به امپر، گوچی، دی‌اند جی، لالیک، استی لادر، ولنتیو، لنوین، بربری، پلی ژیوانشی و ورساچ اشاره نمود. این ادکلن‌ها دارای رایحه شیرین و خنک هستند.
رایحه‌های اصلی آن معمولا با رایحه میوه و نت میانی با رایحه گل‌های خوشبو و نت پایانی با رایحه‌های تند همراه هستند. میزان پخشی بو آن‌ها بسیار زیاد است و از ماندگاری بالا حدود ۶ تا ۱۲ ساعت برخوردار هستند. بهترین زمان مصرف در فصل بهار و تابستان است. اگر از دسته بانوانی هستید که علاقه زیادی به ادکلن‌هایی با رایحه خنک دارند، می‌توانید با انتخاب ادکلن‌های با پخشی و ماندگاری بالا نشاط را به خود هدیه بدهید.
برخی خانم‌ها ترجیح میدهند از ادکلن‌هایی با رایحه تلخ و خنک استفاده کنند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به جنیفر لوپز، کالوین کلین و ایسه میاکه لئو د ایسه اشاره نمود که  مناسب میهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی هستند و شما را جذاب و باوقار نشان می‌دهند.
مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن خنک و ملایم زنانه چیست؟
ادکلن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که سبب تفاوت‌های آن‌ها شده و باعث می‌شود تا ما با بوییدن هرکدام، احساس متفاوتی را تجربه کنیم. برای دریافت این تفاوت‌ها و درک درست آن‌ها، در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که در کل به چه نوع عطری عطر ملایم و خنک گفته می‌شود.
به عطرهایی که در آن‌ها از رایحه نارنج، هندوانه، لیمو و باقی عصاره‌های سرد استفاده شده باشد، عطر سرد می‌گویند که حسی سرشار از خنکی و سبکی را به ما ارائه می‌دهند. زمانی که فردی این عطرها را استشمام کند، به یاد عطر میوه‌های خنک و خوشبویی مانند خیار و بهارنارنج افتاده و چنین احساساتی در ذهنش تداعی می‌شوند.
استفاده از ادکلن زنانه خنک در فصل گرم سال افزایش داشته و بسیاری از مردم در هوای گرم با استفاده از این نوع عطر، بوی خوشی را به بدن و لباس خود منتقل می‌کنند؛ در نتیجه یکی از ویژگی‌های ادکلن خنک زنانه اصل، باید ماندگاری مناسب آن باشد تا نیاز به تمدید آن به صورت مداوم نداشته باشیم.
اگر می‌خواهید تا عطری مناسب خریداری کرده و از آن بهترین استفاده ممکن را داشته باشید، بهتر است تا به سراغ بهترین مارک‌ها رفته و عطری اصل را برای خرید انتخاب کنید. استفاده از عطرهای نامرغوب و فیک می‌تواند تجربه بدی را به شما منتقل کرده و لذت استفاده از عطری اورجینال و باکیفیت را از شما سلب کند.
 

  • ۰۲/۰۲/۱۶
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی