دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم شرکتی موفق در زمینه سیم و کابل را معرفی کنیم باید از سیم و کابل پرتو الکتریک نام ببریم. این شرکت فعال و بسیار موفق در زمینه ساخت و تولید انواع تجهیزات الکتریکی به شمار می‌رود. شروع فعالیت آن در سال ۱۳۸۰ بوده و تا کنون محبوبیت زیادی کسب کرده است. این شرکت با تکنولوژی روز دنیا به کمک مهندسین و تکنسین‌های حرفه‌ای توانسته انواع مختلف سیم و کابل را با تضمین عملکرد به تولید انبوه برساند. استانداردهای جهانی همگی در ساخت سیم و کابل پرتو الکتریک رعایت شده و سطح ایمنی بالایی دارند. این برند مطمعن تاکنون با شرکت‌های بزرگی همچون شرکت ملی نفت ایران و سایر نهادها مثل بانک مرکزی جمهوری اسلامی همکاری‌های گسترده‌ای داشته است.
افتخارات سیم و کابل پرتو
شرکت پرتو با اخذ گواهینامه D&R از وزارت صنایع و معادن و اقدام به تأمین نیاز و جلب رضایت مشتریان همواره تلاش نموده است.
اخذ گواهینامه‌های بین المللی CE و ISO 9001 – 2008 در مدیریت کیفیت از کشور فرانسه و تندیس نوآوری درمدیریت برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات شرکت به شمار میرود. امنیت محصولات تولیدی گام دیگری است که مدیریت این شرکت در ارتقاء دیدگاه شرکت نسبت به حصول معیارهای علمی و اصل مشتری مداری و تضمین کیفیت در صنعت سیم و کابل برداشته است .

این شرکت با تجهیز آزمایشگاه خود در جهت اخذ گواهی آزمایشگاه همکار با سازمان استاندارد ملّی ایران و استفاده از مهندسین مشاور برتر صنعت سیم وکابل علاوه بر دریافت گواهینامه کیفیت کالا از پژوهشگاه نیرو، شرکت توانیر وشرکت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور، موفّق به ثبت محصولات خود در وندورلیست وزارت محترم نفت، شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت مترو تهران، تبریز،اصفهان، شیراز، شرکت زیرساخت ارتباطات ایران، شرکت مخابرات استان‌ها، شرکت‌های مبین همراه اول، ایرانسل، رایتل، شاتل، آسیاتک، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، شرکت‌های ناظر و مهندسی مشاور همچون مشانیر، کیسون، غرب نیرو، فراب و ایمن راه شده است.
انواع محصولات سیم و کابل پرتو الکتریک
در ادامه به معرفی چهار مدل از سیم و کابل پرتو الکتریک پرداخته‌ایم:

سیم نایلونی پرتو الکتریک
از خصوصیات این سیم رسانایی بالای آن است که علت آن استفاده زیاد از مس درون این سیم است. روکش اسن نوع سیم بسته به کاربرد آن ضخامت متفاوتی دارد که از جنس نایلون است. این سیم در سیم کشی ساختمانی کاربرد دارد.

کابل مفتولی کولری پرتو الکتریک
تمامی کابل‌های کولری به از نوع مفتولی هستند و هادی آن‌ها مسی است. عایق این کابل‌ها از pvc بوده و ولتاژ ورودی آن بین ۳۰۰ الی ۴۵۰ ولت است. سطح مقطع این مدل کابل بین ۴*۱.۵ و ضخامت ۷ میلی‌متری است.

کابل مفتولی NYY پرتو الکتریک
هادی این کابل هم مسی است و عایق و آن جنسی پلاستیکی دارد. کابل‌های مفتولی پرتو الکتریک معروف‌ترین کابل‌های بازار‌اند که با کیفیتی منحصر به فرد به محبوبیت خاصی در بین خریداران دست یافته است.

سیم ارت پرتو الکتریک
این سیم با هادی مسی به صورت تک رشته‌ای تولید می‌شود. کاربرد آن در تابلوهای برق بوده و نام دیگر آن سیم خشک است. اسن سیم به دلیل آنکه دارای سطح مقطع‌های مختلفی است در انتقال جریان‌های متفاوت هم کاربرد دارد.
لینک های مرتبط:
سیم و کابل مسین
سیم و کابل آلوم کابل کاوه
سیم و کابل افق البرز
 

  • ۰۲/۰۶/۰۸
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی