دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از اصلی ترین  و مهم ترین وظایف مدیران کسب و کارها،  مدیریت فعالیت های مربوط به کارمندان و نیروی انسانی است. به عبارت دیگر وقتی پروژه ای در دستور کار یک کسب و کار قرار می‌ گیرد، باید وظایف به خوبی بین کارمندان و نیروی انسانی تقسیم شود  تا در موعد مقرر تحویل داده شود. در قدیم این کارها صرفاً با واگذاری وظایف شغلی ارائه می ‌شد. اما امروزه این گونه نیست و با استفاده از نرم افزارهای کامل و جامعی که وجود دارد، شما به راحتی می توانید وظایف  مختلف را به افراد محول، و زمان و موعد مقرر برای تحویل آن را معین کنید. این وظایف در  معرض دید همه کارمندان قرار می گیرد. در معرض دید قرار گرفتن کار کارمندان باعث ایجاد یک نوع انگیزه و مسئولیت پذیری در آنان می شود.

شما نیز به عنوان مدیر یک کسب و کار( یا عضوی از یک کسب و کار) نیاز دارید که از نرم افزار کنترل پروژه استفاده کنید. امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی در حوزه مدیریت پروژه وجود دارد. با استفاده از این نرم افزارها، خیلی از مدیران می توانند وظایف را به خوبی، بین کارمندان تقسیم کنند. جالب است بدانید که این نرم افزارها، برای فریلنسرها و کسانی که در حوزه فعالیت‌های دورکاری نیز مشغول هستند، می‌ تواند بسیار مفید باشد. چرا که با استفاده از آن می تواند پروژه هایی که در دست دارند را به خوبی مدیریت کنند.

چه لزومی به استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه است؟

بدون شک یکی از اصلی ‌ترین اهدافی که باعث می شود تا پول و سرمایه برای یک کسب و کار ایجاد شود، انجام دادن پروژه های محوله به آن کسب و کار  است پروژه ها نیز معمولاً به صورت یک نفره انجام نمی شوند. بلکه یک تیم با استفاده از تقسیم وظایف، می­‌توانند یک پروژه را به پیش ببرند و در زمان معین شده آن را انجام بدهند. البته فریلنسرها در این مسئله می‌توانند از ابزارهای مدیریت پروژه استفاده کنند و به صورت یک نفره  فعالیت های خود را مدیریت کنند، اما قاعدتاً وقتی کسب و کار شما بزرگتر شود و تعداد کارمندان شما نیز بیشتر شود، عدم استفاده از ابزارهایی چون نرم افزار کنترل پروژه باعث سخت یا حتی غیر ممکن شدن اتمام کامل پروژه می‌شود.

لینک های مرتبط:

نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی

epm

نرم افزار epm

نرم افزار مدیریت پروژه فارسی

نرم افزار ابری مدیریت پروژه

سامانه مدیریت پروژه

سامانه epm

  • ۰۲/۰۵/۲۹
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی