دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

این روزها تمام شرکت‌های تولیدکننده سیم و کابل برند خود را بهترین می‌نامند اما چه فاکتورهایی باعث می‌شوند یک برند بهترین باشد؟ آیا تمام آن‌ها بهترین هستند؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم خیر تمام برندها بهترین نیستند و فقط عنوان بهترین را برای خود به یدک می‌کشند. فاکتورهای زیادی وجود دارند که یک برند را نام‌آور و بهترین می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها کیفیت، حضور در بازارهای بین المللی، میزان تقاضای مشتری، تجربه، میزان تولید سالانه، رضایت مشتریان از محصولات و قیمت مناسب هستند.
یک برندی که تمام این ویژگی‌ها را دارد سیم و کابل خراسان افشارنژاد است که سال‌های زیادی است توانسته به عنوان برندی نام‌آور و شناخته شده در بین تمام برندها فعالیت کند. شرکت خراسان افشار نژاد از سال 1345 در زمینه تولید سیم و کابل جزء اولین شرکت‌های تولید کننده بوده است. به همین دلیل تجربه و رضایت کافی مشتریان را در سال‌های فعالیت خود کسب کرده است. مورد دیگر کیفیت محصولات افشار نژاد است که زبان زد خاص و عام است لذا این شرکت تمام استانداردهای ملی و بین المللی را در فرآیند تولید خود رعایت می‌کند.
شرکت تولیدی خراسان افشار نژاد مجهز به آزمایشگاه‌های آکرودیته است که در این آزمایشگاه‌ها دستگاه‌های مختلف تست آزمون سیم و کابل دیده می‌شود. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان آزمون‌های الکتریکی، مکانیکی و غیر الکتریکی را انجام داد؛ بنابراین در مرغوبیت سیم و کابل‌ها شکی نیست. تولیدات لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد کابل‌های قدرت، کابل‌های مخابراتی، کابل‌های فشار ضعیف و… هستند.  
انواع محصولات خراسان افشار نژاد
✴️ کابل کنترل خراسان جهت اتصال و کنترل در تسمه نقاله‌ها، ماشین‌ها، صنایع ابزارآلات ماشین‌ها، تجهیزات الکترونیکی، خطوط تولید و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل اغلب در محیط‌های داخلی ساختمان به کار می‌رود و دارای روکش‌های مختلفی می‌باشد.

✴️ کابل مسلح خراسان کابل‌های قدرتمندی است که برای افزایش مقاومت بر روی آن روکش آمور قرار می‌گیرد. این کابل در زیر آب، خاک، داخل کانال‌ها، صنعت، نیروگاه‌ها و… کاربرد دارد همچنین برای جلوگیری از صدمات احتمالی کابل‌های مسلح باید آن را در پوششی مناسب قرار داد.

✴️ کابل شیلد دار خراسان از دیگر سیم و کابل‌های این برند است که به دلیل روکش و مقاومت بسیار بالا کاربردهای فراوانی نیز دارد. روکش شیلد موجود بر روی این کابل‌ها از نویز و سیگنال جلوگیری می‌کند. به همین منظور از آن در سیم کشی‌های تلفن، تلویزیون و… استفاده می‌کنند.

✴️ کابل تخت افشار خراسان از جمله محصولات باکیفیت خراسان است که به منظور برقراری جریان برق در وسایل الکتریکی و روشنایی منزل به کار می‌رود این کابل‌ها را می‌توان در ساختمان و در تمامی قیمت‌های آن نصب کرد.

✴️ کابل تلفن هوایی خراسان به صورت ثابت بر روی دیوار و یا در زمین نصب شده و برای برقراری ارتباط در سیم‌های تلفن در مخابرات و تاسیسات استفاده می‌شود این کابل‌ها سرعت انتقال اطلاعات بالایی دارد.

✴️ کابل تلفن زمینی نیز از دیگر کابل‌های تولیدی خراسان است در زیر زمین و خارج از ساختمان نصب شده و با استفاده از آن ارتباط در خطوط تلفن برقرار می‌شود این کابل‌ها را بهتر است در زیر زمین نصب نکنید.
 

  • ۰۲/۰۳/۱۹
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی