دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سیم و کابل خراسان اولین و برترین شرکت در عرصه تولید انواع سیم و کابل در کشور است. سابقه این شرکت به سال‌ها قبل بازمی‌گردد. این شرکت نخستین تولیدات خود را با یک خط تولید ایتالیایی آغاز نمود و سپس روز به روز خط تولید و کارخانه خود را گسترش داد.
شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد اولین دریافت‌کننده نشان ملی کیفیت ایران بوده است که معادل IEC 277 است. رمز موفقیت شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد این است که محصولات خود را مطابق با خواست مشتری و مصرف‌کننده به بازار عرضه می‌کند.
شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد مجهز به آزمایشگاه آکرودیته است. این آزمایشگاه مجهز به دستگاه‌های تست آزمون و پیشرفته شده است همراه با کارشناسان مجرب و پرسنل متخصص محصولات را مورد تست و ارزیابی قرار می‌دهند. تست‌هایی مانند آزمون‌های الکتریکی که مقاومت عایقی را در دمای محیط و مقاومت الکتریکی هادی و … را اندازه‌گیری می‌نمایند.

در آزمون‌های ابعادی که ضخامت عایق و ضخامت روکش‌ و مانند اینها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آزمون‌های مکانیکی میزان استقامت کششی انعطاف‌پذیری ارزیابی می‌شود. در آخر آزمون‌های آتش که مقدار انتشار دود و مقاومت در برابر شعله و همچنین انتشار گاز اسیدی بررسی خواهد شد.

سیم و کابل خراسان افشار نژاد برطبق استاندارد VDE آلمان، IEC استاندارد بین‌المللی، BS استاندارد انگلستان و … محصولات خود را تولید می‌نمایند. سیم و کابل افشار نژاد این افتخار را داشته است که استاندارد مدیریت کیفیت یا ایزو 2009 را در سال 2000 از طرف شرکت سوئیسی SGS کسب نماید.

لازم به ذکر است که تنوع تولیدات این شرکت به بیشتر از 300 قلم کالا به تفسیر در کاتالوگ 80 صفحه‌ای شرکت ارائه شده است که با توجه به قدمت فعالیت، طراحی انواع کابل صنایع و پروژه‌های مختلف تخصص آنهاست است. همچنین این شرکت در سال‌های اخیر به‌عنوان تولیدکننده برتر و کارآفرین برتر انتخاب شده‌ که جز افتخارات این شرکت است.
محصولات شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد
هم اکنون شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد محصولات متنوعی تولید می‌نماید. سیم‌ها و کابل‌هایی که از پرکاربردترین این محصولات در این عرصه به شمار می‌آیند:

کابل خراسان
 این نوع کابل‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و کاربرد‌های فراوانی نیز در صنعت ایفا می‌کنند. کابل‌ خراسان افشار نژاد بر طبق پارامترهای بسیاری تقسیم‌بندی می‌گردد.

سیم تخت
 این نوع سیم‌ها دارای هادی‌هایی هستند که به طور موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و سیمی را با سطح مقطع صاف و تخت تشکیل داده‌اند. از سیم‌های تخت بیشتر در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌دهند. نوع دیگر سیم‌های تخت، سیم‌بند تخت است که به آن سیم نایلون نیز می‌گویند.

سیم مسی افشان و مفتول
 این سیم‌ها از یک یا چند رشته مسی تشکیل شده‌اند که پی وی سی روکش می‌شوند. این سیم‌ها در سطح مقطع‌های گوناگون زیر خط تولید می‌روند و از کاربرد‌های این محصولات می‌توان استفاده در صنعت ساختمان‌سازی اشاره کرد.

سیم‌های اتومبیل
 این نوع سیم‌ها برای تأمین برق در خودرو مورد استفاده قرار خواهند گرفت و دارای عایق مخصوص نیز هستند. سیم خودروی خراسان افشار نژاد موفق به کسب نشان استانداردهای بین‌المللی شده است.

سیم رانژه
 این نوع سیم‌ها در سیم‌کشی تابلوهای برق، سیم‌کشی تلفن، صنعت مخابرات و … کاربرد بسیاری دارند. از باکیفیت‌ترین انواع سیم‌های رانژه را در شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد تولید می‌شود.
 

  • ۰۲/۰۳/۲۲
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی