دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نسخه جدید ادکلن دونا از سری محصولات برند تروساردی همزمان با نسخه جدید ادکلن یومو از این برند معرفی و روانه بازارها شد. دونا ادکلنی بازیافته از ادکلن‌های سالهای پیش تروساردی با همین نام است که این بار در ظاهری امروزی‌تر و رایحه‌ای تغییر یافته تولید شده است.
عطر زنانه جدید تروساردی دونا ترکیب گلی شرقی دارد که از آثار ناتالی لورسون است. نُت‌های اصلی‌اش شامل نُت‌های میوه‌ای فراوانی همچون یوزو، لیمو ترش و میوه‌های ‌آبدار است. ترکیب اصلی شامل بهار نارنج، جوشانده گل یاس و لاله مردابی است، اما نُت‌های پایه نُت‌های شرقی توأم با نعناع هندی سفید، سدر، چوب صندل و وانیل‌اند. بطری این محصول سفیدرنگ و به شکلی شبیه عطر اصلی دونا است که با ریزه‌کاری‌های طلایی‌رنگ مدرنیزه و تزئین شده است.
عطر ادکلن تروساردی دونا ادو پرفیوم اینتنس (لوریرو) | TRUSSARDI DONNA levriero collection edp intense یکی دیگر از ادکلن های موجود در سایت دوتیسا است که در ادامه به معرفی کامل آن میپردازیم.
Trussardi Donna EDP Intense ترکیبی جذاب از نت های گلدار، مرکبات و چوبی است که رایحه ای ملایم و دلنشین را برای بانوان به ارمغان آورده است. اگر شما هم از علاقه مندان این نت ها هستید میتوانید نسخه اصلی این ادوپرفیوم را از دوتیسا تهیه کنید.
مشخصات و ویژگی  عطر ادکلن تروساردی دونا ادو پرفیوم اینتنس (لوریرو) | TRUSSARDI DONNA levriero collection edp intense
عطر تروساردی دونا ادو پرفیوم اینتنس تروساردی عطری است زنانه با عطر گل کهربا. عطر Trussardi Donna Eau de Parfum Intense در سال 2019 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر Nathalie Lorson است. نت های ابتدایی عبارتند از آب میوه، یوزو و سیترون. نت میانی چای یاس، نیلوفر آبی و شکوفه پرتقال است. نت های پایه عبارتند از وانیل، چوب صندل، نعناع هندی و سدر. فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول معتدل سال است. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز میباشد.
لینک های مرتبط:

اعلام حریق سنس

  • ۰۲/۰۱/۱۶
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی