دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سیم و کابل افق البرز مجموعه ای مستقل و متعلق به بخش خصوصی می باشد که در بخش گروه صنعتی فعالیت می کند.این مجموعه در سال 1372 در زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع در شهر قزوین شروع به فعالیت کرده است.این گروه صنعتی با هدف تامین تقاضای مورد نیاز بازار در جهت سیم و کابل فعالیت خود را در این کارخانه احداث شده آغاز نموده است.در ابتدا با تولید انواع کابل فشار ضعیف شروع کرده و امروزه در تولید انواع سیم و کابل های مسی ، آلومینومی فشار ضعیف و فشار متوسط مسیر تخصصی خود را در پیش گرفته است که کاربرد و بازار هدف این محصولات در صنایع تولید و توزیع برق ، ساختمان سازی ، حمل و نقل ، خودروسازی و… می باشد.
افق البرز در جهت توسعه فعالیت خود در سال 1383 ماشین آلاتی مدرن و به روز را نصب و راه اندازی نمود تا بتواند در مسیر تولید کابل های فشار قوی و فشار متوسط محصولات خود را تکمیل کند و بتواند به پیشرفتی در ظرفیت تولید سالانه خود قریب به 30 هزار تن در سال 1386 برسد.از دستاورد های دیگر این شرکت می توان به راه اندازی کارخانه تولید انواع مفتول های مسی در سال 1389 با ظرفیت بیش از 100 هزار تن پرداخت که با هدف تکمیل زنجیره ارزش خود شروع به فعالیت در این زمینه کرده است.
در حال حاضر این واحد تولیدی با دارا بودن مجموعه ای از ماشین آلات و تجهیزات به روز و مدرن ، نیروی انسانی و تولید محصولاتی دارای استاندارد های ملی و بین المللی بالا ، بخشی از بازار تقاضای سیم و کابل کشور را در اختیار دارد.کیفیت بالای محصولات آن سبب شده است که شاهد صادرات به کشور هایی چون ترکیه ، ارمنستان ، عراق ،روسیه و… باشیم که توانسته است طی سالیان متوالی ، عنوان صادر کننده برتر و نمونه ملی را دریافت کند.
مزایا سیم و کابل افق البرز
این شرکت جزو برترین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران می باشد.تنوع تولیدات این شرکت که از تولید انواع کابل فشار ضعیف ، قوی ، مسی ، آلومینومی و… می باشد سبب شده است دارای تقاضای بسیاری در بازار داشته باشد که با توجه به بالا بودن سطح استاندارد های محصولاتش سبب رضایت گسترده از مشتریان شده است.این شرکت برای حفظ کیفیت محصول خود ، ارزیابی عملکرد و ضمانت آن ، تمامی محصولات تولیدی خود را قبل از ورود به بازار در آزمایش های تخصصی ارزیابی کامل می کند. از جمله مزیت های این شرکت می توان به پایین بودن قیمت کابل های مسی افق البرز نسبت به کابل های آلومینومی اشاره کرد.
محصولات افق البرز
محصولات این شرکت به کابل های نصب ثابت ، کابل های افشان ، هالوژن فری و ضد حریق ، کابل های مقاوم در برابر حرارت ، سیم ها ، کابل های تلفنی و ابزار دقیق ، کابل های کواکسیال و گرانول طبقه بندی می شوند. کابل های نصب ثابت شامل کابل ها با عایق PVC  و کابل ها با عایق XLPE می باشند.کابل های افشان شامل کابل افشان سبک ، کابل های کنترل افشان و سیم تخت بدون روکش می باشند.

هالوژن فری و ضد حریق شامل دو دسته کابل قدرت بدون هالوژن N2XH با ولتاژ نامی KV 1/0.6 و کابل‌های قدرت ضد حریق با مواد بدون هالوژن و دیر گداز با ولتاژ نامی 0.6/1KV می باشد.سیم ها به سه دسته سیم های ساختمانی ، سیم های اتومبیلی و سیم های تخت هوایی تقسیم می شوند.کابل های تلفنی و ابزار دقیق شامل :1-کابل های هوایی 2- کابل های زمینی 3- کابل های داخلی 4- کابل های تلفنی با روکش متفاوت می باشند. کابل های کواکسیال شامل کابل کواکسیال فرکانس بالا (۵۰ و ۷۵ اهم) می باشد.

کابل گرانول نیز شامل گرانول‌های PVC برای مواد عایقی و روکش و مستربچ های PVC  می باشد.
 

  • ۰۲/۰۶/۰۸
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی