دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

این برند، از برندهای بسیار محبوب لوازم‌خانگی در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. کمپانی تولیدکننده جنرال الکتریک برای مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتری این نمایندگی‌ها را در نقاط مختلف جهان راه‌اندازی کرده‌است. درحقیقت نمایندگی یخچال جنرال‌الکتریک، برای پاسخ‌گویی به مشکلات مشتریانی که این یخچال را خریده‌اند و برطرف کردن مشکل آن‌ها به‌وجودآمده‌است.
تعداد زیادی نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در کشورهای مختلف وجود دارد؛ البته ناگفته نماند که عملکرد همه نمایندگی‌ها از سوی کمپانی تولیدکننده بررسی نمی‌شود و تنها تعداد محدودی که به عنوان نمایندگی رسمی شناخته می‌شوند، تحت نظارت شرکت اصلی جنرال الکتریک فعالیت می‌کنند. نمایندگی یخچال جنرال الکتریک کارهایی مانند فروش یخچال جنرال الکتریک، نصب و راه‌اندازی یخچال، فروش قطعات اصلی و سرویس و تعمیر این کالای خانگی را انجام می‌دهند.
توماس ادیسون که به خاطر اختراع برق بسیار مشهور و به‌نام است در سال ۱۸۷۸ شرکتی را به اسم لامپ‌های الکتریکی ادیسون تاسیس کرد. او قصد داشت لامپ الکتریکی را که از اختراعات بسیار مهم او محسوب می‌شد را به‌صورت تجاری تولید کند؛ گرچه این تصمیم او فقط شامل لامپ الکتریکی نمی‌شد و او تصمیم گرفته بود تمام محصولاتی که اختراع کرده بود به تولید تجاری برساند. او با کمک و همراهی توماس هاستون شرکت جنرال الکتریک را راه‌اندازی کرد و چارلز کافین اولین مدیرعامل این شرکت شد؛ و تا سال ۱۹۱۲ در سمت خود باقی ماند. در سال ۱۸۹۶ در فهرست ۱۲ شرکت برگزیده داوجونز قرارگرفت؛ و پس ازگذشت ۱۱۵ سال هم اکنون نیز در لیست شرکت‌های منتخب داوجونز قراردارد.

همچنین این برند به‌عنوان یکی از برترین‌های بازار بورس شهر لندن در سال ۱۹۳۵ شناخته شد. جک ولش که در دهه‌های ۸۰ و۹۰ مدیرعامل جنرال الکتریک بود، تغییرات فراوانی در این کمپانی ایجادکرد. او فعالیت‌هایی مانند رادیو، کابل، تهویه، کارگاه‌های کوچک لوازم‌خانگی و بعضی از فعالیت‌های نفتی را تعطیل کرد.  جک‌ولش تعداد کارگاه‌هایی که فعالیت‌های خدماتی و بهداشتی داشتند و یا در زمینه صنعت بیمه و رسانه کار می‌کردند افزایش داد؛ در نتیجه در حال حاضر ۶۰ درصد درآمد شرکت حاصل فعالیت همین کارگاه‌ها است و در حدود ۵۰ درصد سود این کمپانی به خاطر فعالیت‌های تجاری است که در خارج از کشور آمریکا انجام می‌شود. موفقیت این کارخانه بزرگ در کلمه ارزش‌ها خلاصه می‌شود. ارزش‌ها ماورای کلمات هستند و نشان‌دهنده روح جنرال الکتریک است. کارکنانی که اهمیتی به ارزش‌ها نمی‌دهند از سوی این کمپانی طرد می‌شوند؛ هرچند فعالیت‌های آن‌ها نتیجه مثبتی داشته باشد. این ارزش‌ها شامل ابتکار، تعهد، اشتیاق، همراهی وکنجکاوی است.
مشکلات رایج یخچال جنرال الکتریک
یخچال‌ها از وسایل بسیار مهم و ضروری در یک آشپزخانه به حساب می‌آیند. این کالا هم از نظرعملکرد و کارآیی بالایی که دارد و هم ازنظر شکل ظاهری، یک وسیله‌خانگی مفید ولازم به شمارمی‌آید. یخچال جزء کالاهایی است که در تمام طول روز روشن است و ممکن است قطعه‌ای از آن آسیب ببیند و یا اینکه تنظیمات آن دچاراختلال شود. وقتی این مشکل پیش می‌آید این وسیله مانند سابق عمل نمی‌کند و بخشی از کارآیی آن با مشکل مواجه می‌شود؛ در این‌گونه مواقع باید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرد.

تعمیر این یخچال نیاز به تبحر و مهارت خاصی دارد؛ بنابراین درصورتی که این وسیله‌خانگی نیاز به تعمیر پیدا کرد تعمیرکاران متخصصی که در نمایندگی‌های مجاز حضور دارند می‌توانند در زمان کوتاهی دلیل خرابی را تشخیص داده و آن را تعمیرکنند. به طورکلی تعمیرکاران و کارشناسانی که در نمایندگی‌ یخچال جنرال الکتریک فعالیت می‌کنند بیشتر خرابی‌ها و مشکلات این وسیله را در چند مورد خلاصه می‌کنند که عبارتند از:

سرما نداشتن یخچال جنرال الکتریک
صدای زیاد و آزاردهنده یخچال جنرال الکتریک
کارنکردن یخساز یخچال جنرال الکتریک
کارنکردن یخچال
خارج نشدن آب یا یخ از یخچال
 

  • ۰۲/۰۴/۰۹
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی