دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای شما هم پیش آمده است که لوازم خانه شما به دلیل نوسانات برق دچار مشکل شده باشد. در ابتدا ممکن است اداره برق را مقصر این نوسانات بدانید، اما وقتی از یک متخصص بخواهید سیم کشی ساختمان خود را بررسی کند، متوجه می شوید که مشکل فقط از سیم های برق است! کار نکردن یا حتی گاهی سوختن وسایل برقی تنها مشکل ناشی از کابل غیراستاندارد نیست، شاید برای شما عجیب باشد، اما کابل های نامناسب حتی باعث وقفه در اینترنت شما می شود.
اکنون که با اهمیت متریال و کیفیت سیم و کابل در ساختمان آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که کابل از بالاترین کیفیت برای استفاده در ساختمان برخوردار است؟ سیم و کابل کسری با متریال مرغوب و اصلی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد که اکنون به دنبال رفع مشکلات سیم کشی ساختمانی خود هستید. در مورد کابل های برق، موضوع مهم تنها سرعت جریان نیست، بلکه ماده بدنه ای است که وظیفه حفاظت را بر عهده دارد. این عایق باید به گونه ای باشد که به مرور زمان پوسیده نشود و یا در هنگام داغ بودن سیم نسوزد و ذوب نشود تا در نهایت خدای ناکرده حوادثی مانند آتش سوزی رخ ندهد. از طرفی اگر کیفیت هسته کابل خوب نباشد دائما با مشکل داغ شدن کابل مواجه خواهید شد.
وقتی مطمئن شدید که شرکت تولید کننده کابل قبلا تست را پس داده و کیفیت ارائه شده رضایت مشتریان را جلب کرده است، تنها یک مرحله باقی می ماند و آن انتخاب مدل مورد نظرتان است! از آنجایی که سیم و کابل فرکشنال انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای استانداردهای لازم برای استفاده در یک فضای خاص با کارایی خاص هستند، باید بدانید که می خواهید از هر سیم در چه جهتی استفاده کنید.
سیم کیسه ای کسری
سیم کیسه ای از جمله سیم‌هایی است که تحت عنوان سیم افشان خشک خوانده می‌شود و دارای عایق پی‌وی‌سی است. به صورت موازی در کنار هم قرار می‌گیرند و در نهایت عایق از جنس پی‌وی‌سی آن را می‌پوشاند. کابل کیسه ای می‌تواند به عنوان کابل تغذیه‌ای استفاده شود. از کاربردهای این سیم می‌توان به کابل پاور تجهیزات تصویری و صوتی و کابل پاور تحهیزات اداری اشاره نمود.
برند کسری انواع سیم کیسه ای را تهیه و تولید می‌کند. سیم و کابل کسری از برندهای ایرانی است و با کیفیت‌ترین سیم و کابل را ارائه می‌دهد. برای تهیه و خرید سیم کیسه ای کسری اصل به نمایندگی‌های معتبر مراجعه نمایید. سیم و کابل ستایش یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که انواع تجهیزات الکتریکی را ارائه می‌دهد. برای تهیه و خرید و اطلاع از لیست قیمت انواع سیم کیسه ای با ما همراه باشید. 
سیم نایلونی کسری
سیم نایلونی، جزء سیم‌های دو رشته محسوب می‌شود. این دو رشته به صورت فاز و نول ارائه می‌شوند. سیم نایلونی در وسایل برقی با توان مصرفی کم مانند اتو، لوستر‌ها و سیم سیار استفاده می‌شود. سیم نایلونی کسری از دو رشته نازک تهیه شده است و در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شده است. سیم نایلون کسری دارای روکش سفید رنگ است. مهم‌ترین نکته در خصوص این سیم قرار دادن در محیط امن و دور از ضربه و رطوبت است؛ چرا که کاملا ظریف و حساس طراحی شده است و هر گونه مشکلات محیطی به آن آسیب وارد می‌کند.
به همین دلیل سعی کنید از حرارت بالا و مواد شیمیایی کاملا دور باشد. این سیم در ابعاد 0.5 * 2، 0.75 * 2، 1 * 2، 1.5 * 2، 2.5* 2 عرضه می‌شود. سیم‌های نایلونی در حلقه‌های 100 متری بسته بندی می‌شود و به فروش می‌رسد. تا حد امکان سعی کنید؛ برای استعلام قیمت دقیق و به روز سیم نایلونی کسری به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر مراجعه نمایید. قیمت ‌سیم نایلونی بسته به سایز از 300 هزار تومان تا 900 هزار تومان متغیر است. استاندارد این سیم ISIRI(607)41 می‌باشد.

سیم نسوز کسری
سیم نسوز از جمله سیم‌هایی است که دارای پوشش ضد آتش بوده و در مدل‌های مختلف تولید شده است. سیم نسوز با عایق پی‌وی‌سی می‌تواند تا دمای ۹۰ درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند. به همین دلیل در مواردی مانند هیتر‌های الکتریکی و اجاق‌ها و تنور‌های برقی استفاده می‌شود. برخی دیگر از سیم‌های نسوز دارای روکش فایبرگلاس هستند و دمای ۷۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کنند.
این سیم‌ها در دکل‌های نفتی، صنایع کشتی سازی؛ صنایع پتروشیمی‌ و پالایشگاهی استفاده می‌شوند. برند کسری انواع سیم نسوز در سطح مقطع ۱.۵، ۲.۵، ۴، ۶؛ ۱۰، ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵؛ ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰ و ۳۰۰ میلی متر مربع را تولید می‌کند. سیم نسوز کسری با قیمت مناسب عرضه می‌شود. سیم نسوز کسری مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی ارائه و تولید می‌شود. برای دریافت قیمت دقیق و به روز این سیم‌ها با ما در تماس باشید.
کابل خشک کسری
کابل خشک کسری از سیم‌های آلومینیومی ‌مسی است و به دو صورت عایق دار از جنس پی‌وی‌سی و بدون عایق ارائه می‌شود. این کابل‌ها از انعطاف پذیری کمی‌برخوردار هستند و دارای ولتاژ اسمی‌300 تا 500 ولت می‌باشند. ابعاد این کابل بسته به سطح مقطع متفاوت از 0.5، تا 1 متغیر است. مدل‌های دیگری از این کابل وجود دارد که دارای ولتاژ اسمی ‌450 تا 750 بوده و ابعاد سطح مقطع آن از 1 میلی متر بیشتر است. در اصطلاح کابل‌هایی وجود دارد که تحت عنوان NYY خوانده می‌شود و دارای استاندارد VDE است. کابل خشک در موارد مختلفی مانند سیم کشی ساختمان استفاده می‌شود. این کابل به دلیل داشتن تنوع بالا و مقاومت فوق العاده در موارد مختلف استفاده می‌شود.

از مهم‌ترین ملاحظاتی که در استفاده از این کابل مد نظر است؛ عدم دفن آن در زمین و زیر بتن می‌باشد. برند کسری این کابل را کاملا مطابق با استاندارد‌های ملی و بین المللی طراحی و تولید کرده است. برای تهیه و خرید انواع کابل خشک کسری به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. سیم و کابل ستایش از جمله فروشگاه‌های ارائه دهنده محصولات این برند است. ابعاد این محصول کاملا متنوع و به صورت ۱۶ * ۱، ۳۵ * ۱، ۹۵ * ۱، ۷۰ * ۱، ۲.۵ * ۲، ۶ *۲، ۲۵ *۲، ۱۶ * ۲، ۶ * ۳، ۱۶ * ۳، ۳۵ * ۳، ۱۶ + ۳۵* ۳، ۳۵ + ۷۰* ۳، ۱ * ۴، ۱.۵* ۴، ۴ * ۴، ۱۰ * ۴، ۲۵ * ۴، ۱.۵ * ۵ ارائه می‌شود.
 

  • ۰۲/۰۴/۱۳
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی