دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

شرکت پارس فانال تجهیزات متفاوتی در صنعت برق را تولید می‌کند که یکی از آن‌ها کلید مینیاتوری پارس فانال است. با استفاده از این کلید می‌توان که تمام تجهیزات الکتریکی را در برابر اضافه بار محافظت کرد. به عبارت ساده‌تر اگر جریان بیشتر از حد تعریف شده باشد این کلید وارد عمل می‌شود. زمانی که می‌خواهید این کلید را تهیه و خریداری کنید بایستی به منحنی قطع، حداکثر جریان و حداکثر جریان لحظه‌ای آن توجه کنید.لازم به اشاره است طراحی کلید یا فیوز مینیاتوری پارس فانال به صورتی منسجم است به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید البته یکی دیگر از ویژگی‌های این کلیدها این است که روی ریل ۳۵ میلی‌متری نصب می‌شود.

قطر سیمی که برای ورودی و خروجی این کلید مینیاتوری استفاده می‌شود 16mm2 (میلی‌متر مربع) است. رنج جریانی و منحنی‌های قطعی که برای کلیدهای مینیاتوری پارس فانال در نظر گرفته شده است متفاوت است و با توجه به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
توجه کنید که این کلید مینیاتوری نسبت به اضافه بر و تحمل جریان اولیه به سرعت عکس العمل نشان می‌دهد. یعنی این که باعث قطع شدن مدار برق به صورت خودکار می‌شود. جریان در نظر گرفته شده برای فیوزهای مینیاتوری حداکثر ۱۰۰ آمپر است البته جریان قطع این کلید قابلیت تنظیم شدن ندارد.

گفتنی است که فیوزها یا کلیدهای مینیاتوری که توسط شرکت پارس فانال ارائه می‌شوند امنیت پویسته‌ای دارند و در عین حال از دقت بسیار بالایی هم برخوردار هستند. در تمامی صنایع و حتی مصارف خانگی می‌توانید از این کلیدها استفاده کنید. این مدل کلیدها یک حفاظ برای انسان در برابر تماس‌های غیر مستقیم با سیستم‌های زمین IT و NT هستند. در واقع کلیدهای مینیاتوری پارس فانال می‌توانند انواع مدارهای الکتریکی، موتورها، ترانسفورماتورهای الکتریکی را محافظ می‌کنند یعنی عملیات قطع خودکار را انجام می‌دهد.
انواع کلید مینیاتوری پارس فانال
فیوز مینیاتوری پارس فانال بر اساس آمپر به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

◀ فیوز مینیاتوری ۱۰ آمپر تک فاز: حداکثر جریان مجاز ۱۰ آمپر است، در صورتی که جریان بیش از ۱۰ آمپر شود، مدار را قطع میکند.

◀ فیوز مینیاتوری ۱۶ آمپر تک فاز: دارای حداکثر جریان مجاز ۱۶ آمپر است، در صورتی که جریان بیش از ۱۶ آمپر باشد، جریان را قطع میکند.

◀ فیوز مینیاتوری ۲۰ آمپر تک فاز دارای دو مکانیزم بیمتالی و حفاظت در برابر اتصال کوتاه است.

◀ فیوز مینیاتوری ۲۵ آمپر تک فاز

◀ فیوز مینیاتوری ۳۲ آمپر تک فاز

◀ فیوز مینیاتوری ۳۲ آمپر سه فاز

◀ فیوز مینیاتوری ۴۰ آمپر سه فاز

◀ فیوز مینیاتوری ۵۰ آمپر سه فاز

◀ فیوز مینیاتوری ۶۳ آمپر سه فاز
 

  • ۰۲/۰۵/۲۹
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی