دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از مواردی که رعایت نکات ایمنی بسیار حائز اهمیت است، هنگام کار و فعالیت با مواد شیمیایی خورنده مانند اسید هاست. اسید‌ها می‌توانند باعث سوختگی و از بین بردن پوست دست شده و آسیب‌های جبران ناپذیری وارد کنند؛ به این منظور استفاده از دستکش مخصوص هنگام انجام چنین فعالیت‌هایی ضروری است. دستکش ایمنی ضد اسید به‌دلیل داشتن روکش پی وی سی مقاوم در برابر مواد اسیدی، مواد قلیایی، مواد شیمیایی و مواد بیولوژیکی  دستکشی از جنس pvc با آستر داخلی از پنبه نرم (کتان) ساخته شده است.
این دستکش ایمنی، محافظت خوبی در برابر مشتقات نفتی، مواد شیمیایی خورنده، اسیدها، مواد قلیایی، حلال ها، روغن‌های معدنی و صنعتی، چربی و گریس، آلودگی‌های بیولوژیکی موجود در کارهای دامپروری، دامداری، مرغداری، کشتارگاه و کشاورزی ایجاد می‌نماید.
ویژگی‌ دستکش‌ ایمنی ضد اسید
این دستکش‌ها، دارای پنبه در قسمت داخلی هستند؛ به این ترتیب، در هنگام کار، به‌هیچ وجه دستان شما عرق نخواهد کرد و با اشتیاق، کار‌های خود را انجام می‌دهید؛ علاوه بر آن، وجود پنبه راحتی دستان شما را هم به‌همراه خواهد داشت؛ بنابراین به‌کارگیری پنبه در تولید این محصول امری هوشمندانه بوده است.
این دستکش‌ها کاملاً در برابر اسید عایق هستند و دستان شما را به بهترین نحو ممکن حفظ خواهند نمود؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها در هنگام کار استفاده نمایید و ایمنی و سلامتی دستان خود را تأمین کنید.
این دستکش‌ها با حالتی عایق، انعطاف‌پذیر نیز هستند. به‌همین دلیل فضای حرکتی شما را به هیچ وجه محدود نخواهند کرد. بر روی این دستکش‌ها، شیار‌ها و برآمدگی‌هایی هم برای جلوگیری از سرخوردن وسایل از دستان قرار داده شده است؛ به‌همین دلیل با استفاده از این دستکش‌ها، می‌توانید انواع وسایل، حتی وسایل کوچک را هم جابجا نمایید. مطمئن باشید این وسایل به‌هیچ عنوان از دستان شما لیز نخواهند خورد.
نکات خرید دستکش‌ ضد اسید
مراقب باشید که دستکش شما در هنگام کار با اشیا تیز، سوراخ و پاره نشوند. حتی یک قطره اسید، می‌تواند آسیب‌های قابل توجهی را به دستان شما وارد نماید؛ اما از نظر پوسیدگی، خیالتان راحت باشد، این دستکش‌ها کاملاً مقاوم در برابر پوسیدگی با مواد شیمیایی و اسیدی هستند و این موضوع، از ویژگی‌های ساختاری این دستکش‌ها است.

دستکش‌های ایمنی خود را بر اساس کاری که قصد انجام آن را دارید، انتخاب نمایید. دستکش‌ ایمنی ضد اسید دارای کلاس‌های مختلفی هستند که مقاومت آن‌ها را در هنگام کار با مواد نشان می‌دهد.

درهنگام خرید دستکش ایمنی ضد اسید، به علامت استاندارد کالا توجه فرمایید. برخی از سودجویان اقدام به عرضه دستکش‌های ایمنی تقلبی در سطح بازار کرده‌اند. این نکته را در نظر داشته باشید که درصورت استفاده از دستکش‌های تقلبی و بی‌کیفیت، چیزی محافظ دستان شما از مواد خطرناک نخواهد بود. تمامی دستکش‌های ایمنی موجود در فروشگاه ایمن صنعت آریا دارای استانداردهای ملی و بین المللی هستند.

دستکش ایمنی ضد اسید را بر اساس سایز دستان خود تهیه فرمایید. این مورد، یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید می‌بایست به آن توجه فرمایید.
درصورتیکه محیط داخلی دستکش‌ها آلوده به موادی شده بودند، حتماً ابتدا آن را برطرف کرده و تمیز نمایید؛ سپس از دستکش‌ها استفاده کنید.

دستکش ایمنی ضد اسید، با استفاده از مواد PVC ساخته شده‌اند.؛ حتماً شما هم در جریان هستید که این مواد از نظر کیفیت درجه‌بندی دارند. دستکش ایمنی ضد اسید موجود در ایمن صنعت آریا از باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده‌اند و بر این اساس در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
 

  • ۰۲/۰۳/۱۶
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی