دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد به واسطه شغل و تحصیل یا به هر دلیل دیگر مجبورند لپ ‌تاپ خود را تقریبا در اکثر مواقع همراه داشته باشند؛ از این رو به یک ابزار مطمئن و مفید برای حمل لپ ‌تاپ نیاز دارند. افراد بسیاری برای جابجایی لپ ‌تاپ از کیف دستی استفاده می‌کنند اما استفاده از کیف دستی معایبی همچون اشغال کردن یک دست و امکان سرقت، دارد. یا ممکن است تیپ و استایل شما با در دست داشتن یک کیف دستی همخوانی نداشته باشد. در این صورت بهترین گزینه ممکن استفاده از کوله پشتی لپ ‌تاپ است. کوله‌های لپ تاپ امکان نگهداری ایمن از لپ تاپ و حمل ساده‌ی آن را فراهم می‌کنند. دقت کنید که اگر قصد خرید کوله لپ تاپ را دارید، اندازه‌ی لپ تاپ، جادار بودن کوله با توجه به نیازتان، قابلیت‌هایی چون ضد آب بودن و … را بایستی در انتخابتان، در نظر بگیرید.
معیار مهم برای انتخاب کیف‌ و کوله پشتی لپ ‌تاپ
کوله لپ‌ تاپ به طور خاص برای قرار‌گیری لپ ‌تاپ ساخته شده و دارای ویژگی های متمایزی نسبت به کوله های معمولی است. از این رو ممکن استهنگام انتخاب و خرید کوله پشتی لپ ‌تاپ کمی سردرگم شوید. اما در کل برای انتخاب یک کوله خوب باید به نکات زیر توجه کنید.

ضربه گیر
همانطور که در بالاتر گفته شد مهمترین وجه تمایز کوله پشتی لپ ‌تاپ با کوله های معمولی وجود ضربه گیر در بخش پشتی آن است.بسیاری از افراد به علت ارزان تر بودن کوله های دانشجویی، ترجیح می‌دهند که از این مدل برای جابجایی لپ ‌تاپ و یا وسایل دیجیتالی استفاده کنند و تفاوتی میان کوله لپ ‌تاپ و کوله های دیگر نمی‌بینند. در انواع کوله لپ ‌تاپ، ضربه گیر ممکن است از جنس و کیفیت متفاوتی برخوردار باشند.

برند
نکته دیگر برای خرید کوله پشتی توجه به برند آن است. محبوب‌ترین برند های کیف و کوله پشتی در ایران برند هایCAT، Forward و… هستند که از کیفیت ساخت بالایی برخورداند. جالب است بدانید برند های سازنده لپ ‌تاپ مانند Asus، Acer و Lenovo هم اقدام به عرضه مدل های مختلف کوله و کیف مخصوص حمل لپ ‌تاپ کرده‌اند.

جنس
اکثر مدل های کوله لپ ‌تاپ از پارچه با‌کیفیتی ساخته می‌شوند که دوام بالایی در برابر پارگی دارند. همچنین برخی از مدل های کوله پشتی لپ ‌تاپ از پارچه ضد آب ساخته شده‌اند که اگر قصد خرید کوله لپ ‌تاپ را دارید بهتر است مدل های ضد آب را تهیه کنید تا خیالتان راحت باشد که در روز های بارانی و محیط هایی که ممکن است مایعات روی کوله ریخته شود آسیبی به لپ‌تاپ‌تان وارد نگردد.

اندازه
بهتر است پیش از خرید کوله یا کیف لپ ‌تاپ به اندازه ابعاد جیب اصلی آن توجه داشته باشید و مطمئن شوید که لپ‌تاپ شما در آن جا می‌گیرد. امروزه اغلب لپ ‌تاپ ها با ابعاد 15.6 اینچی عرضه می‌شوند و بهتر است پیش از خرید کوله پشتی لپ ‌تاپ در بخش مشخصات محصول ظرفیت جا‌گیری لپ‌تاپ را بررسی کنید. با این حال، اگر به‌خاطر حمل و نقل ساده‌تر از مدل‌های 13 یا 14 اینچی استفاده می‌کنید، شاید تمایل داشته باشید که کیف کوچک‌تری را نیز با خود حمل کنید.

جادار بودن کوله
افراد اغلب همراه با لپ تاپ، سایر لوازم خود نظیر کتاب، نوشت افزار و لوازم شخصی خود را نیز حمل می‌کنند و داشتن جیب‌های متعدد برای نگهداری از انواع لوازم، برای خیلی از افراد، کاربردی خواهد بود. با این حال، برخی دوست ندارند که کیف حجیم داشته باشند یا مدل‌های مینیمال با جیب‌های کمتر را ترجیح می‌دهند. در کل با توجه به نیازتان، مدل مناسب را از این حیث انتخاب کنید.

  • ۰۲/۰۷/۰۹
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی