دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه CAT7  نیز مانند CAT6A  می توانند تا 10 گیگابیت در ثانیه را انتقال دهند. اما لازم به ذکر است  شرایط آزمایشگاهی نشان می دهد که این نسل از کابل‌ها می تواند تا سرعت 40 گیگابیت در ثانیه برای طول 50 متر و همچنین تا سرعت 100 گیگابیت درثانیه برای طول 15 متر را انتقال دهد. کابل های CAT7  همچنین می تواند تا فرکانس 600  مگاهرتز را پوشش دهد.
کابل CAT7 روکشی ضخیم دارد و این امر باعث کاهش نرخ تضعیف سیگنال می شود. این کابل از چهار جفت سیم به هم پیچیده ساخته شده است. همچنین این کابل در مقایسه با نسل های پیشین خود از لحاظ فیزیکی تا حدی سخت تر و خمش ناپذیرتر شده است.
در این نوع کابل شبکه علاوه بر اینکه هر جفت از رشته های درونی دارای روکش هستند، مجموع چهار جفت رشته درونی نیز یک روکش مضاعف دارد که می تواند از روکش شیلد (SSTP) و یا روکش فویل ( SFTP) در ساخت آنها استفاده شود. کابل شبکه CAT7 به دلیل این ساختار بهبود یافته، برای استفاده در شبکه های با سرعت بسیار بالا که بر پایه اترنت هستند، بسیار مناسب است، به خصوص در شبکه های زیرساخت مبتنی بر 1000BASE-Tو یا 10GBASE_Tاستفاده می شوند.
همچنین در هنگام استفاده از کابل CAT7  برای بهره گیری از سرعت بالاتر ،  باید از کانکتور GG45  استفاده کرد.
مزیت های کابل شبکه CAT7
در نهایت باید گفت که این کابل‌ها نسبت به کابل های قدیمی تر تداخل سیگنال را تا حد زیادی کاهش داده و در مراکز داده و شرکت های بزرگ انتقال اطلاعات کاربرد بسیار زیادی دارد. در حقیقت این به این معنی است که تجهیزات شبکه خانگی توانایی استفاده حداکثری از امکانات و ویژگی های کابل CAT7 را ندارند. در نتیجه برای استفاده خانگی و اتصال تجهیزات در خانه و ادارات کوچک هنوز بهترین گزینه استفاده از کابل های شبکه CAT6 می باشد. با این حال همان طور که بیان شد این از نسل از کابل ها به نسبت نسل های پیشین خود، قطعا قدرتمند تر هستند.
قیمت کابل شبکه cat7 اورجینال
همانطور که در بخش قبلی به این مسئله اشاره کردیم، کابل شبکه لگراند cat7 از قیمتی معقول در بازار بهره‌مند است و تهیه آن برای عموم افراد جامعه و انواع شرکت‌های کوچک و بزرگ، امری ممکن و قابل بحث تلقی می‌شود. بهترین کار در هنگام خرید کابل و تهیه آن، بررسی قیمت از چند فروشگاه خواهد بود. شما می‌توانید با بررسی قیمت‌های مختلف و کیفیت‌های متفاوت یک کابل، خریدی مطمئن را برای خود رقم زده و بدون هرگونه ترس و ریسک، کابلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را برای خود خریداری کنید. قیمت این کابل بر اساس فاکتورهای متفاوتی می‌تواند تغییر کند؛ به عنوان مثال میزان بلندی کابل ارتباط مستقیم با قیمت آن خواهد داشت و هر چه کابل بلندتری را برای خود انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری را برای آن متحمل شده و پرداخت نمایید.

کیفیت کابل، فروشگاه عرضه‌کننده، زمان ساخت و بسیاری از عناصر دیگر می‌توانند در قیمت نهایی کابل تاثیرگذار واقع شوند. برای آن که اطلاعات بهتری نسبت به قیمت این کابل در دسترس شما باشد، کافی است تا تصور کنید یک کلاف ۲۵۰ متری از این کابل، می‌تواند برای شما ۱۹۵ دلار هزینه داشته باشد.  در انت‌ها و پس از بررسی‌های فراوان، این شما هستید که نوع کابل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با خریدن آن، جلوه‌ای تازه به کسب و کار خود می‌دهید. اهمیتی ندارد که از کابل شبکه لگراند Cat7 برای خانه خود استفاده می‌کنید یا قصد دارید به وسیله آن، تمامی سیستم‌های محل کار خود را به یکدیگر متصل کرده و شبکه‌ای مخصوص برای خود بسازید. در هر صورت، کیفیت کابل تعیین‌کننده آینده کاری شما خواهد بود و به شکل نامحسوسی، تاثیری شگرف بر نتیجه کار شما خواهد داشت.

لینک های مرتبط:

قیمت انواع کابل شبکه


قیمت کابل شبکه

فروش کابل شبکه

 

  • ۰۲/۰۶/۱۱
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی