دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یک تصویر زیبا از رفتن به ساحل را در ذهن خود تصور کنید. لمس شن‌های نرم، دیدن زیبایی دریای آبی رنگ و استشمام بوی اقیانوس! حال تصویر دیگری از یک باغ میوه را در فصل بهار تصور کنید. زیبایی و لطافت شکوفه‌ها، شما را مجذوب خواهد کرد! اما فکر می‌کنید چه چیزی نقش مهمی را در ماندگاری خاطرات شیرین ذهن شما بازی می‌کند؟ رایحه‌ها نقش مهمی در درک شما از محیط اطرافتان دارند و در حقیقت به مشاهدات شما بعد و هویت می‌بخشند. هر رایحه‌ای یک حس متفاوت را به شما خواهد‌ داد. رایحه‌ها طیف گسترده‌ای دارند؛ بعضی شیرین، بعضی خنک، بعضی گرم و بعضی از آن‌ها هم تلخ هستند. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر کدام از رایحه‌ها یا ترکیب آن‌ها را استفاده کنید؛ اما بهتر است هر رایحه را با توجه به فصل خاص خود استفاده کنید تا احساس تعادل و شادابی را در شما چند برابر کند. به طور معمول در فصل‌های بهار و تابستان که هوا گرم‌تر است، بهتر است از عطر خنک زنانه و فصل‌های پاییز و زمستان از رایحه‌های گرم استفاده کنید. شاید انتخاب و خرید عطر زنانه خنک و مناسب فصل‌های بهار و تابستان گیج‌کننده به نظر برسد؛ اما نگران نباشید!
عطر خنک زنانه
در این قسمت به معرفی پنج ادکلن زنانه خنک از چند برند مشهور می‌پردازیم.
Chanel ‘Coco Mademoiselle’ Spray
در معرفی عطرهای زنانه خنک بی‌شک اولین گزینه، محصولی از این برند مشهور فرانسوی است. این عطر شما را به عنوان شخصی بسیار جذاب و جسور به دیگران معرفی خواهد کرد. درست مانند خود شخص کوکو شنل؛ قوی و مدرن! این عطر ترکیبی از ترنج، پرتقال، گل یاس، گل رز، پاتولی، ویتور مشک سفید و وانیل است. این عطر همه آن چه راکه برای داشتن اعتماد به نفس نیاز دارید، به شما می‌دهد!
Tom Ford Private Blend ‘Neroli Portofino Acqua
دومین عطر پیشنهادی ما در لیست معرفی عطرهای زنانه خنک قطعا از برند آمریکایی محبوب، «تام فورد» است. بگذارید این طور این عطر را توصیف کنیم: اگر می‌توانستیم این عطر را بنوشیم، با یک غذای عجیب ایتالیایی مواجه می‌شدیم! ترکیبات این عطر شامل: بهار نارنج تونسی، ترنج ایتالیایی، لیموی سیسیلی، نارنگی زرد و اسطوخودس است. رایحه‌ای تمیز و پیچیده!
Marc Jacobs ‘Daisy Eau So Fresh
در معرفی عطرهای زنانه خنک اگر نام این عطر فراموش شود کم لطفی است! اگر می‌خواهید تازگی و شادی را با هم تجربه کنید خرید این عطر به شما پیشنهاد می‌شود. ترکیبات این عطر شیرین اما خنک با جسارت و ظرافت تمام انتخاب شده‌اند و شامل: تمشک طبیعی، گریپ‌فروت، گلابی، گل رز وحشی، سدر و مشک هستند.
Gucci ‘Bloom’ for Women
باغی وسیع پر از گل‌ها و گیاهان یا دسته گلی بزرگ را تصور کنید، همانقدر زیبا و آزاد که زنان هستند! این‌ها توصیف طراح برند لاکچری گوچی و سازنده این عطر یعنی الساندرو میشل هستند. این عطر برنده جایزه ” بهترین عطر ساخته شده از گل” شده و از ترکیب گل‌های سفید و گل یاس ساخته شده است. با این عطر رایحه‌ای شفاف و با طراوت را به خود هدیه دهید.
The Tiffany & Co ‘Tiffany
حتما نام برند تیفانی را در لیست برندهای مشهور جواهر و زیور آلات دیده‌اید؛ اما بد نیست بدانید این برند در زمینه تولید عطرها هم موفقیت زیادی را کسب کرده است. برند تیفانی نماد زندگی پر زرق و برق است، با خرید این عطر زنانه ملایم، قدم در دنیایی لوکس بگذارید یا دیگران را با دادن این هدیه عالی به این دنیای الماس‌گون دعوت کنید. این عطر از ترکیب موادی مانند: عنبیه آبی، کوکتل مشک و نارنگی سبز ساخته شده است.
 

  • ۰۲/۰۲/۱۶
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی