دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کارون پوران هوم POUR UN HOMME DE CARON عطری ملایم و تلخ است که در سال 1934 به بازار آمد. این عطر که توسط ارنست دالتروف خلق شد، با رایحه ملایمش برای استفاده در همه فصل‌های سال مناسب است.  پوران هوم با رایحه غنی خود مدیرنیته را یادآوری می‌کند. این عطر از زمان ارائه تاکنون طرفداران بسیاری را از آن خود کرده‌است و همچنان از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود. شهرت پوران هوم تا آن‌جا پیش رفته که امروزه حتی به رایحه شخصی بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌هایی از جمله جیمز دین و سرگ گینزبورگ تبدیل شده است.
رایحه کارون پوران هوم از ابتدای ارائه تاکنون بدون تغییر باقی مانده‌است و می‌توان از آن به عنوان اولین عطر مخصوص آقایان در صنعت عطرسازی نام برد. این رایحه متمایز، امروزه به نمادی از برند کارون تبدیل شده‌است.  در ترکیب رایحه ادکلن پورانوم طراوت معطر اسطوخودوس به وضوح به مشام می‌رسد که در کنار نت‌های گرم و شرقی‌اش لایه بندی شده‌است. اسطوخودوس در رایحه‌ اولیه این عطر خودنمایی می کند و طراوت و شادابی را برای این عطر به ارمغان می آورد. در قلب این رایحه وانیل قرار گرفته است. سرانجام در رایحه پایانی عطر هوس بر انگیز مشک به ترکیب این رایحه اضافه می‌شود و پیچیدگی خاصی به آن می‌بخشد. خلاصه این عطر در همه جوانب دیرینگی و قدمت خود را به رخ می‌کشد.
طراحی بطری کارون پوران هوم توسط فلیسی برگاد انجام شده‌است. عطر Caron Pour Un Homme از بطری مکعبی شکل و ساده‌ای برخوردار است که نشان از قدمت و دیرینگی این رایحه دارد. این بطری دارای شیشه‌ای شفاف است و اسانس سبز رنگ رایحه در آن به وضوح قابل مشاهده است. در میانه بدنه نواری سفید رنگ با حاشیه نقره‌ای به چشم می‌خورد که نام رایحه و نشان تجاری برند را در کنار جزئیات دیگر آن نشان داده‌است. درپوش نقره‌ای رنگ ادکلن پورانوم هم که به فرم 6 ضلعی بر دهانه بطری نشسته است با دیگر جزئیات این طراحی به خوبی هماهنگ شده و ترکیب متناسبی را به وجود آورده‌است.
عطر ادکلن پوران هوم اسپرت – Caron Pour Un Homme de Caron Sport یکی دیگر از ادکلن های موجود در سایت دوتیسا است که در ادامه به معرفی کامل آن میپردازیم.

Caron Pour Un Homme de Caron Sport ترکیبی انرژی بخش از هم نشینی نت های سدر، مرکبات و لوندر است. که رایحه ای خنک را برای آقایان به ارمغان آورده است. اگر شما هم از علاقه مندان این نت هات هستید میتوانید نسخه اصلی این رایحه را از دوتیسا تهیه کنید.

مشخصات و ویژگی عطر ادکلن کارون پوران هوم اسپرت – Caron Pour Un Homme de Caron Sport
عطر ادکلن Pour Un Homme de Caron Sport Caron عطری است مردانه و معطر مرکبات. Pour Un Homme توسط Caron Sport در سال 2015 روانه بازار شد. سازنده این عطر ویلیام فرایس است. نت‌های ابتدایی مرکبات، گیاه لیمو، اسطوخودوس، گریپ فروت و ماندارین ایتالیایی هستند. نت میانی زنجبیل، سدر ویرجینیا و جوز هندی است. نت های پایه عبارتند از: عنبر، بنزوئین، مشک سفید و دانه تونکا.
فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول گرم سال است. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز میباشد.
 

  • ۰۲/۰۳/۱۹
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی