دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۱

ادکلن زنانه دارای رایحه‌های خوشبویی می‌باشند که بوی خوشی به بدن بخشیده و سبب بالا رفتن اعتماد به نفس افراد در زمان حضور در جامعه می‌باشند. ادکلن‌ها رایحه‌ها و نوت‌های معطر زیادی داشته و در صنعت مد به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می‌گردند. ایرانیان از دیرباز از مواد خوشبوکننده و عطرها استفاده می‌کردند، و می‌توان گفت که از زمان‌های گذشته تا به امروز استفاده از خوشبوکننده‌ها و مواد معطر با سبک زندگی ما عجین شده است.
استفاده از ادکلن زنانه در بین خانم‌ها بسیار متداول است و اکثر بانوان به عطر زدن علاقه بسیار نشان می‌دهند؛ استفاده از ادکلن زنانه ازآنجا اهمیت پیدا می‌کند که علاوه بر اینکه سبب خوشبو شدن فرد می‌گردد، موجب ایجاد حس شادابی و حس اعتماد به‌نفس بهتر در فرد می‌شود؛ جالب است بدانید که از بوی ادکلن می‌توان به ویژگی‌های شخصیتی افراد پی برد.
عطر زنانه با توجه به نوع غلظت به سه دسته پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوتویلت تقسیم می‌شوند. ادکلن‌های زنانه اغلب بوی ملایم و لطیفی مثل رایحه گل و میوه دارند که اکثراً بوی شیرین داشته و بیانگر روح لطیف بانوان می‌باشد. البته انتخاب بوی ادکلن به شرایط مختلفی وابسته است، به‌عنوان‌مثال به فصل و شرایط آب و هوایی و موقعیت مکانی که قرار است برویم بستگی دارد، توصیه می‌شود در محافل دوستانه از عطر زنانه سرد و ملایم استفاده شود و یا در مجالس رسمی از عطر زنانه گرم و شیرین استفاده گردد.
همچنین عطرهای زنانه گرم و شیرین و گرم و تلخ برای فصول سرد سال پیشنهاد می‌گردد و عطرهای زنانه خنک و ملایم در فصول گرم سال توصیه می‌گردد. ادکلن‌های زنانه شیشه‌های فانتزی، همراه با طرح‌های زیبا دارند که اغلب با رنگ‌های صورتی و بنفش در بازار یافت می‌شوند؛ اگر قصد دارید برای دوستتان یک هدیه لاکچری و لوکس تهیه نمایید، خرید ادکلن زنانه می‌تواند بهترین پیشنهاد باشد.
قیمت ادکلن زنانه
یکی از علت‌های تفاوت قیمت عطرها، نوع رایحه است. به لحاظ رایحه، عطرهای خو‌ش قیمتی که در بازار موجود هستند اغلب رایحه‌ای شیرین‌تر دارند. همان‌طور که میدانید معمولاً جوانان تمایل بیشتری به خرید عطر‌های ارزان‌قیمت داشته و رایحه‌های شیرین را بیشتر از رایحه‌های دیگر دوست دارند، سلاطین عطرسازی، این عطرها را با رایحه‌ای شیرین‌تر به بازار عرضه می‌کنند تا مشتریان جوان را به سمت عطرهای خود جذب کنند.

دلیل دیگر تفاوت قیمت عطرهای ارزان‌قیمت و عطرهای گران‌قیمت غلظت عطر است. عطرهای گران از لایه‌‌های مختلفی همراه با رایحه‌های خوشبو تولید می‌گردند و در عطرهای ارزان خلوص روغن‌های گیاهی کمتر است. بر همین اساس ممکن است که عطرهای ارزان، ماندگاری کمتری داشته باشند. البته حرف اول در ماندگاری عطر را ترکیبات نت‌های آغازین، میانی و پایانی می‌زنند. همان‌طور که می‌دانید اولین بویی که از عطر به مشام می‌رسد، نت آغازین عطر است و این رایحه در حدود یک ساعت پایدار می‌ماند. سپس بوی رایحه میانی عطر فعال می‌گردد و این رایحه نیز بین ۲ تا ۴ ساعت ماندگار است و در آخر نیز رایحه پایانی عطر فعال می‌گردد که این رایحه اغلب تا پایان روز پایدار می‌ماند. در نت آغازین عطرهای ارزان‌قیمت از رایحه‌های کم کیفیت استفاده می‌گردد و بر همین اساس هزینه‌ی تولیدشان کمتر می‌شود.

بنابراین اگر بین انتخاب عطری گران‌قیمت و ارزان‌قیمت تردید دارید، توصیه می‌کنیم که رایحه آغازین این دو عطر را باهم مقایسه نکنید و بعد از استشمام رایحه‌ی میانی عطرها انتخاب خود را انجام دهید. رایحه پایانی عطرها، گران‌ترین رایحه هر عطر هستند. لازم است بدانید که اگر درصد عصاره خالص عطر بیشتر باشد، رایحه‌ی آن عطر ماندگارتر است. درواقع، هرچه که میزان عصاره خالص و روغنی استفاده‌ شده در عطر و ادکلن بیشتر باشد، قیمت این محصولات گران‌تر بوده و میزان پخش و ماندگاری بوی آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.
ساوج (Sauvage) از برند دیور (Dior) یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین عطرهای مردانه در جهان است. این ادکلن در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و توسط نمتو دوم برای بار اول طراحی شده است. ساوج یک عطر چوبی و ملایم با ترکیبی منحصر به فرد از نت‌های طبیعی مرکباتی، تنباکو، خس خس، دانه تونکا و وانیل است. این ترکیب آرامش‌بخش در نتیجه مرکبات تازه و خنک با عناصر چوبی و دودی ترکیب می‌شود، که باعث می‌شود ساوج یک عطر شیک و شیرین باشد.

ادکلن ساوج دیور به عنوان یک ادکلن اسپرت و معتدل در فصل‌های بهار و تابستان بسیار مناسب است. همچنین، با بسته بندی ساده و شیک خود، این عطر ظاهری ساده و اما جذاب دارد که به راحتی در هر مناسبت بعنوان اساسی ترین لمس پایانی استفاده می‌شود. عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر | Dior Sauvage Elixir یکی دیگر از ادکلن های موجود در سایت دوتیسا است که در ادامه به معرفی کامل آن میپردازیم.
Dior Sauvage Elixir ترکیبی گرم و تلخ از نت های دارچین و اسطوخودوس و نعناع هندی است. که مناسب استفاده آقایان در طول شب های سرد سال است.

لینک های مرتبط:

ادکلن دیور ساواج

عطر ساواج زنانه

عطر ساواج دیور زنانه

ادکلن ساواج زنانه

  • ۰۲/۰۵/۲۸
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی