دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ادکلن‌ها دارای انواع مختلف با رایحه‌های متنوع هستند، به همین دلیل است افراد همیشه در انتخاب ادکلن‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. این قضیه برای بانوان همانند خرید سایر لوازم آرایشی و بهداشتی، اهمیت زیادی دارد و در زمینه انتخاب عطر مناسب، همیشه حساسیت بالایی نشان می‌دهند و همیشه به دنبال بهترین نوع ادکلن‌ها هستند. جدای از بحث انواع برندهای ادکلن‌ها و تنوع بالای رایحه‌ها، عطرها به‌طور کلی از دیدگاه جنس رایحه در انواع سرد و گرم، تلخ و شیرین و تند و ملایم، تقسیم‌بندی می‌شوند. هر عطر و ادکلن، معمولا از میان جفت ویژگی‌های ذکر شده، در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرد. مثلا یک عطر ممکن است گرم و تند، گرم و تلخ، تند و شیرین و …. باشد. یکی از پرطرفدارترین نوع ادکلن‌ها به‌خصوص در هوای گرم، ادکلن زنانه خنک است.
ادکلن زنانه خنک از سری ادکلن‌هایی به شمار می ‌آید که در فصول گرم سال و در اواخر فصل بهار مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرد. این نوع ادکلن‌ حس خاصی را به افراد مصرف کننده و اطرافیان منتقل می‌کند و حس لذت بخشی را در آن ‌ها به وجود می‌آورد. جالب است بدانید که هنگامی که بانوان از این نوع عطر‌ها استفاده می‌کنند، بلافاصله حس خنک بودن و شادابی در آن ‌ها ایجاد می‌شود که بروز این حس در بانوان برای آن ‌ها بسیار خوشایند است. مهم‌تر از هرچیزی، این نوع ادکلن‌ها دارای رایحه‌ای ملایم و بسیار خنک هستند و بوی خوشایند آن‌ها هر فردی را متحیر می‌کند. عطر خنک زنانه دارای رایحه‌های بسیار متنوع و خنکی است که از جمله آن ‌ها می‌توان به رایحه گل‌ها، پرتقال، گریپ فروت، مرکبات و … اشاره کرد. 
تمامی ادکلن‌هایی که در دسته بندی ادکلن زنانه خنک قرار دارند دارای رایحه ملایم و خنک هستند و انتخاب بسیار مناسبی برای تابستان به شمار می‌آیند. اگر بخواهیم یکی از برترین ادکلن‌های زنانه را که دارای رایحه خنک هستند را معرفی کنیم، بایستی بگوییم که عطر شنل جز بهترین ادکلن زنانه خنک محسوب می‌شود. این نوع ادکلن‌ ساخت کشور فرانسه است و دارای طرفدارن بسیار زیادی است. ادکلن شنل دارای طبع سرد و خنک است و رایحه‌های پرتغال و اقیانوس این نوع ادکلن همواره انتخاب مناسبی برای فصل گرم سال به حساب می‌آیند.
مشخصات و ویژگی عطر ادکلن تیزیانا ترنزی تلیا | Tiziana Terenzi Telea
عطر ادکلن تیزیانا ترنزی تیلیا با رایحه مشک گل چوبی زنانه و مردانه است. این یک عطر جدید است. Telea در سال 2020 روانه بازار شد. رایحه سازنده این عطر Paolo Terenzi است. رایحه اولیه گلابی، رز بلغاری، مرکبات و زالزالک است. نت های میانی یاسمین، یلانگ یلانگ و هلیوتروپ هستند. نت های پایه مشک، وتیور هائیتی، ماهون، بلوط و عود کامبوج هستند.
فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول گرم سال است. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز میباشد. ترکیبی جذاب از نت های چوبی، میوه ای، گلدار و آبزی است که رایحه ای گرم را به ارمغان آورده است .این عطر فراجنسیتی بوده و مناسب استفاده در تمام فصول سال است.
 

  • ۰۲/۰۴/۲۴
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی