دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سبک مدرن، به طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف به شیوه ای زیبا و با استفاده از المان های نو و جدید گفته می شود. سبک مدرن مانند سبک کلاسیک از قواعد مشخص پیروی نمی کند و دست طراحان برای طراحی باز است؛ یعنی طراحان میتوانند از مواد مختلف زیادی به هر شیوه ای که میخواهند استفاده کنند و طرح های زیبا و مدرنی به وجود بیاورند.
لوستر مدرن یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون به سبک مدرن است؛ زیرا لوستر به سبب نور بخشی که دارد خیلی به چشم می آید و ظاهر آن میتواند هویت مکان را تغییر دهد. مزیت لوستر مدرن جدای از زیبایی که دارد سازگاری آن با محیط های مختلف است. به دلیل اینکه دست طراح در طراحی لوستر مدرن باز است، این لوسترها در مدل های بسیار متنوعی درست می شوند که در هر فضایی میتوان یکی از آنها را استفاده کرد. همچنین به این دلیل که اکثر افراد به استفاده از لوستر مدرن رو آورده اند روز به روز شاهد طرح های جدید و جذاب بیشتری هستیم که نیاز بازار را رفع کند. همچنین یک مزیت دیگر قیمت لوستر مدرن پذیرایی است. به این دلیل که در بسیاری از آنها از مواد ارزان استفاده می شود و خیلی هم شلوغ و سنگین نیستند، قیمتشان میتواند به نسبت زیادی مناسب تر باشد.
لوستر کریستالی مدرن
کریستال از گذشته یکی از اصلی ترین بخش های لوسترهای مختلف بوده است و همچنان محبوبیت زیادی دارد. کریستال میتواند نور را به شکل زیبایی بازتاب دهد که باعث زیباتر شدن نور و محیط می شود.
با وجود اینکه کریستال یکی از بخش های مهم لوسترهای کلاسیک است اما به خوبی جای خود را در میان طرح های مدرن نیز باز کرده است. به طوری که لوستر مدرن کریستالی امروزه جزو لوسترهای پر فروش است. 
نوع و اندازه کریستال نقش پر رنگی در شکل کلی لوستر دارد که باید در طراحی مدرن لوستر در نظر گرفته شود.  زیباترین لوسترهای مدرن کریستالی آنهایی هستند که به تناسب در آنها از المان های مختلف استفاده شده باشد.
لوستر آویز مدرن
از مدرن ترین لوسترها میتوان به لوستر آویز اشاره کرد. این لوستر یا چراغ آویز را میتوان به شکل های بسیار متنوع و مختلفی استفاده کرد. لوستر یا چراغ آویز میتواند شامل یک یا چند بخش باشد که آن بستگی به سلیقه طراح آن دارد.
لوستر مدرن آویز لوستر آویزی است که به شکل مدرن تولید می شود و از انواع مواد میتوان در ساخت آن استفاده کرد. یکی از مواردی که در بسیاری از لوسترهای مدرن آویز میتوان مشاهده کرد لامپ هایی با حباب های جذاب است. حباب هایی که در شکل های مختلف هستند و جلوه متفاوتی به این لوسترهای آویز مدرن می دهند. استفاده از لوستر آویز نه تنها در منازل بلکه در فضاهای عمومی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها نیز زیاد دیده می شود.
لوستر دیواری مدرن
لوستر دیواری یکی از انواع بسیار محبوب لوستر است که بیشتر به عنوان لوستر جانبی استفاده می شود. به دلیل قرار گیری لوستر دیواری بر دیوار که در کناره های هر فضایی هستند نمیتوان از آنها انتظار روشن کردن کل فضا را داشت، بلکه آنها میتوانند به عنوان لوستر کمکی برای فضاهای بزرگ، به عنوان چراغ خواب در اتاق خواب ها، به عنوان چراق سرویس های بهداشتی یا برای تزئینات و زیبایی در بخش های خاصی استفاده کرد.

لوستر مدرن دیواری لوستر دیواری ای است که در طرح های مدرن تولید می شود و در همخوانی کامل با دیگر المان های طراحی مدرن جلوه زیبایی به هر فضایی می بخشد. اما استفاده از لوستر دیواری تنهابه درون منزل خلاصه نمی شود، در خیلی از فضاهای بیرونی، لوسترهای دیواری مدرن به زیبایی نمای ساختمان ها کمک می کنند.
 

  • ۰۲/۰۲/۲۷
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی