دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

عطر و ادکلن‌ رایحه خوشبویی است که با بوی خوشی که به شخص موردنظر می‌بخشد سبب حس اعتمادبه‌نفس در فرد می‌شود. استفاده از عطر ادکلن تاریخچه چند هزار ساله داشته و حتی تجربه و تحقیقات نشان می‌دهد که بوی خوب بدن در زمان حاضر شدن در اجتماع تأثیر مهمی در روابط اجتماعی افراد خواهد داشت.

به همین دلیل امروزه عطر و ادکلن به قسمت مهمی از سبد کالای افراد مختلف جامعه تبدیل شده‌اند و بسیار پرفروش هستند. ادکلن دارای رایحه‌ها و نوت‌های گوناگونی بوده و در صنعت مد در دو گروه زنانه و مردانه دسته‌بندی می‌شود. در ادامه مطالب به شرح ادکلن مردانه خواهیم پرداخت.

بدون شک خوش‌بو و آراسته بودن یکی از پراهمیت‌ترین شاخصه‌ها و آدابی است که باعث می‌شود یک مرد جذابیت و کاریزمای اجتماعی خاصی پیدا کند و حتی برخی افراد باور دارند که بوی خوب یکی از ویژگی‌های یک مرد واقعی است! خیلی از مردان همواره دوست دارند در کنار خوش‌تیپ بودن و داشتن آراستگی ظاهری، خوش‌بو نیز باشند. به‌گونه‌ای که در هنگام حضور در جامعه و هم‌صحبت شدن با دیگران، سایر افراد مجذوب بوی خوب او شوند.

همچنین عطر یا ادکلن مردانه معروف همواره یکی از گزینه‌هایی است که خانم‌ها تمایل دارند به مرد موردعلاقه خود هدیه دهند تا عشق و علاقه خود را به او نشان دهند. البته این فقط منحصر به خانم‌ها نمی‌شود و ادکلن همواره برای هدیه دادن به دیگران به‌عنوان یک هدیه لاکچری و شیک شناخته می‌شود.
ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه
ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه-جیو سفید | Giorgio Armani Acqua di Gio 100ml یکی دیگر از ادکلن های موجود در سایت دوتیسا است که در ادامه به معرفی کامل آن میپردازیم.
آرمانی با الهام از زیبایی Pantellerie، جایی که تعطیلات خود را در آن گذراند، رایحه Aqua di Gio را برای مردان و زنان ایجاد کرد. عطر مردانه رایحه آزادی، پر از باد و آب است. این ترکیب از یک هارمونی کامل از نت های شیرین و شور آب دریا و تفاوت های ظریف از گرمای آفتابی بر روی پوست شما ساخته شده است. Aqua di Gio پر از آفتاب سوزان مدیترانه است. مرکبات تلخ با رنگهای معطر رزماری با نمک، ظرافت دریایی و هدیون شفاف در هم آمیخته است. نت های تیز ادویه ها با پایه چوبی با دنباله ای گرم و مشک دار نرم می شوند.
مشخصات و ویژگی ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه-جیو سفید | Giorgio Armani Acqua di Gio 100ml
عطر ادکلن جورجیو آرمانی Acqua di Gio جورجیو آرمانی عطری است مردانه و معطر. Acqua di Gio در سال 1996 راه اندازی شد. Acqua di Gio توسط Alberto Morillas، Annick Menardo و Christian Dussoulier ایجاد شد. نت های ابتدایی شامل لیمو، ترنج، یاس، پرتقال، پرتقال ماندارین و نرولی است. نت‌های میانی عبارتند از نت‌های دریایی، یاس، کالون، هلو، فریزیا، هیاسنت، سیکلامن، رزماری، بنفشه، گشنیز، جوز هندی، رز و مینیونت. نت های پایه عبارتند از مشک سفید، سدر، خزه بلوط، نعناع هندی و عنبر.
فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول گرم سال است. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز میباشد. فروشگاه اینترنتی دوتیسا ارائه کننده انواع ادکلن زنانه و ادکلن مردانه در رایحه های مختلف میباشد.
 

  • ۰۲/۰۲/۱۱
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی