دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آباژور رومیزی همواره به‌عنوان یکی از زیباترین و مدرن‌ترین اکسسوری‌های منزل شناخته می‌شده است و همچنان هم در بسیاری از خانه‌ها دیده می‌شود. آباژورها با قرار گرفتن در کنار مبلمان یا سرویس‌های چوبی اتاق خواب، علاوه بر زیبایی، منزل را روشن و دلنشین‌تر نشان می‌دهد. احتمالا فکر می‌کنید آباژورهای ایستاده نسبت به آباژورهای رومیزی دارای زیبایی و جذابیت بیشتری هستند، اما در واقع همه آباژورها در طرح و مدل‌های متفاوت و زیبا وجود دارند و به فراخور فضای موجود و دکوراسیون خانه، هر کدامشان می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. وجود این آباژورها بر روی پاتختی‌های کنار تخت، علاوه بر ایجاد جلوه‌ی مناسب، کاربردی نیز خواهد بود. در برخی موارد، برای انجام کارهای روزمره به نور بیشتری نیاز داریم که تنها برای ما مفید باشد و برای دیگران مزاحمتی ایجاد نکند. آباژور رومیزی می‌تواند به این نیاز پاسخ دهد و نور موضعی را به‌ما ارائه کند بدون این که برای دیگران مزاحمتی ایجاد شود. آباژورهای دارای پایه‌ی کوتاه به‌راحتی روی میز قرار میگیرند و با ایجاد نور ملایم، برای شما فضایی دلپذیر ایجاد می‌کنند. این آباژورها به‌علاوهی این ویژگی به‌عنوان چراغ خواب رومیزی شما نیز عمل می‌کنند و با خرید آباژور رومیزی، می‌توانید در شرایط مختلف از آن بهرهمند شوید. برای اتاق کودک و نوجوان، بهتر است در لیست خرید خود، آباژور رومیزی را قرار دهید. در حین بازی و مطالعه فقط داشتن نور کلی کافی نیست بلکه نور موضعی نیز لازم است. برای مثال، حضور یک آباژور رومیزی در کنار تخت یا بر روی میز مطالعه فرزندتان بسیار حیاتی است تا بینایی آن‌ها حفظ شود. بر پایه تحقیقات انجام شده، نشان داده شده است که استفاده از نور ملایم در اتاق می‌تواند به آرامش روانی و بهبود خواب افراد کمک شایانی کند. همچنین، با قرار دادن یک آباژور کوچک در کنار تخت خواب می‌توانید اتاق خود را با جوی رمانتیک و زیبا‌تر تزئین کنید.
آباژور چوبی
آباژور رومیزی چوبی با توجه به‌سبک دکوراسیون منزل، علاوه بر ایجاد جلوه‌ی زیبا، محیط شما را با نور مناسب تامین می‌کند. این آباژورها در دو نوع رومیزی و کنارسالنی تولید می‌شوند و برای استفاده در اتاق خواب مناسب هستند. آباژور کنار سالنی یا آباژور پایه بلند با سایر مبلمان و لوازم منزل ست زیبایی را ایجاد کرده و در پخش نور نقش مهمی دارد. آباژور چوبی یک نوع آباژور است که از چوب به‌عنوان مواد اصلی ساخته شده است. این آباژورها در انواع مختلفی از جمله آباژورهای دیواری، آباژورهای رومیزی و آباژورهای کنار سالنی طراحی و ساخته می‌شوند. یکی از مزیت‌های آباژور چوبی، طرح شیک و زیبایی است که باعث می‌شود این آباژورها به‌عنوان یک قطعه دکوراتیو در منازل و محیط‌های مختلف جلوه خاصی داشته باشند. آباژور چوبی همچنین می‌تواند به‌عنوان یک منبع نوری مطلوب در مناطقی با نور کم و کمرنگ عمل کند و به‌محیطی دل‌پذیر و آرامش بخش تبدیل شود.

چوب به عنوان یک ماده طبیعی احساس آرامش را به اطرافیان منتقل می‌کند. آباژور چوبی به‌دلیل ترکیب چوب با نور، این احساس طبیعی و آرامش را تقویت می‌کند. چوب به دلیل دوام بالای خود مورد استفاده در ساخت مبلمان و دکوراسیون قرار گرفته است. آباژور چوبی نیز دارای دوام بیشتر و مقاومت در برابر پوسیدگی است. آباژور چوبی به‌دلیل طراحی زیبا و متناسب با دکوراسیون‌های مختلف با سبک دکوراسیون‌های متفاوت سازگاری دارد و می‌تواند به‌راحتی در هر فضای داخلی مورد استفاده قرار گیرد. آباژورهای چوبی روی یک میز چوبی قرار داده شوند، باعث ایجاد تناسب جنسی بین آن‌ها می‌شود. در انتخاب شکل و ارتفاع آباژور به‌فضای قرارگیری آن دقت نمایید.
لینک های مرتبط:
خرید آباژور چوبی
آباژور چوبی

  • ۰۲/۰۶/۱۱
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی