دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

گروه صنعتی سیم و کابل خراسان ؛ یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان داخلی محصولات برقی است که سابقه‌ای بیش از نیم قرن در صنعت الکترونیک کشور داشته و نامی آشنا و مطرح در این حوزه برای صنعت‌گران در داخل و خارج کشور محسوب می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۴۵ و از شهر مشهد فعالیت خود را با برند تجاری افشار نژاد آغاز کرده است. قابل ذکر است شرکت سیم و کابل خراسان؛ در آن زمان‌ها با همکاری یک خط تولید ایتالیایی؛ کار روکش سیم‌های تابیده مسی با گرانول‌های ژاپنی را در راس عمده فعالیت‌های صنعتی خود قرار داده بود. ولی بعدها به دلیل توسعه مراودات تجاری و همکاری با کشور ژاپن در این زمینه به تکنولوژی تولید کابل دست پیدا کرد.
در حال حاضر شرکت سیم و کابل خراسان؛ با بکارگیری به روزترین فناوری‌های لازمه در این خصوص و تحت استانداردهای ضروری داخلی و بین المللی به تولید طیف گسترده‌ایی از محصولات متنوع الکتریکی مشغول است. این گروه صنعتی به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن، پیشرفته، استفاده از متخصصان کارآزموده و دانش فنی روز توانسته است به عنوان یکی از تولید کننده‌های برتر در سطح استان و کشور مطرح شود. این گروه صنعتی علاوه بر دریافت نشان استاندارد ملی ایران ISIRI موفق به کسب استانداردهای اروپایی نظیر IEC227 اروپا، VDE آلمان، BS انگلستان و استانداردهای بین المللی نظیر IEC شده است و همچنین گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۲ را در سال ۲۰۰۰ میلادی در مدیریت کیفیت از شرکت سوئیسی SGS دریافت کرده است.
انواع سیم و کابل خراسان افشار نژاد
همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد گروه صنعتی سیم و کابل خراسان افشار نژاد در زمینه تولید محصولات برقی طیف گسترده‌ای از محصولات متنوعی را تولید و با کیفیت مثال زدنی روانه بازارهای داخلی و بعضی از کشورهای خارجی می‌کند. در ادامه به معرفی مختصری پیرامون بعضی از محصولات تولیدی این شرکت می‌پردازیم:
سیم برق افشان نژاد
سیم‌های برقی تولیدی گروه صنعتی سیم و کابل خراسان با بهترین کیفیت ممکن برای مصارف مختلفی تولید می‌شوند. از جمله مصارف این نمونه از سیم‌ها می‌توان به مصارف ساختمانی و صنایع گوناگون اشاره کرد. از انواع این سیم‌ها می‌توان به سیم‌های برق ساختمانی، سیم‌های ارت، سیم‌های اتومبیلی و سیم‌های هوایی اشاره کرد.
کابل‌ تلفنی و ابزار دقیق افشار نژاد
انواع متعددی از کابل‌های تلفنی و کابل‌های ابزار دقیق برای تامین ارتباطات داخل ساختمان، شبکه‌های محلی تلفن، مراکز تلفن به صورت‌های زمینی، داخلی و هوایی در شرکت سیم و کابل خراسان تولید می‌شوند. در این گروه صنعتی همچنین کابل‌های ابزار دقیق با ساختارهای مختلف و متفاوت برای تامین ارتباط دستگاه‌های ابزار دقیق تولید می‌شوند.
کابل افشان سیم و کابل خراسان افشار نژاد
گروه صنعتی سیم و کابل خراسان افشار نژاد طیف گسترده‌ای از انواع کابل‌های افشان را تولید می‌کند. از انواع کابل‌های افشان افشار نژاد می‌توان به کابل کنترل افشان، کابل افشان سبک، افشان مقاوم در برابر درجه حرارت تا ۱۰۵ درجه سانتی‌گراد و سیم تخت بدون روکش اشاره کرد. کابل‌های افشان عموما در تسمه نقاله‌ها، خطوط تولید، صنایع ابزار آلات ماشین‌ها، خطوط مونتاژ پیشرفته، تجهیزات اتوماتیک، کنترل و اتصال ماشین‌ها کاربرد فراوان دارند.

  • ۰۲/۰۳/۱۵
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی