دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

وسایل تزئینی باعث زیبایی و شیک شدن هرچه بیشتر منزل شما می‌شوند. یکی از بهترین آنها لوستر می باشد که با ایجاد روشنایی و نورپردازی یکی از آیتم های مناسب جهت جلوه دادن به منزل شما می شود.علاوه بر آن استفاده از رنگ های شاد برای اتاق کودکان می‌تواند مفید باشد زیرا نورپردازی بر روحیه انسان تاثیر مثبت و یا منفی می تواند بگذارد. یکی از دلایل مهمی که به نورپردازی اتاق خواب تاکید می‌شود این است که شما اکثر ساعات روز را آنجا هستید و زمان نسبتا طولانی را در آنجا سپری می کنید و نورپردازی محیط اتاق تاثیراتی بر روی شما می گذارد.
نصب لوستر اتاق خواب در نقطه مرکزی اتاق، به سقف صورت می گیرد تا نور تمام اتاق را پوشش دهد.شما باید هنگام خرید لوستر به سبک خانه خود توجه کنید و متناسب با آن لوستر مناسب را انتخاب کنید چون اگر متناسب با سبک خانه خود انتخاب نکنید سبب کاهش زیبایی منزل خود و شلوغ شدن دکوراسیون منزل خود می شوید. اندازه و سایز لوستر اتاق خواب کاملا بستگی به فضای شما دارد برای فضاهای کوچک لوستر باید شاخه ها و چراغ های کمتری داشته باشد و برای فضاهای بزرگ این موضوع بر عکس است.
اگر سقف اتاق شما بلند است ،لوستر های آویز دار و چند طبقه انتخاب مناسبی می باشد ولی اگر سقف اتاق شما دارای ارتفاع کمتری است،بهترین گزینه برای شما لوستر های سقفی می باشد یکی از نکات مهم برای انتخاب لوستر اتاق خواب، لوستری می باشد که نور را به سمت بالا هدایت کند تا روشنایی کاملا ملایم به محیط خواب ببخشد.
چگونه زیباترین لوستر اتاق خواب جدید ۲۰۲۳ را تهیه کنیم؟
برای انتخاب لوستری زیبا و نمایش هنر معماری لازم است که نورپردازی مناسبی داشته باشید و زیبایی‌های دکوراسیون را یا آن چند برابر کنید. برای تهیه لوستر زیبا بایستی که به نکات زیر توجه کنید:
» به ابعاد اتاق خواب توجه کنید؛ با توجه به اندازه اتاق خواب می‌توانید بفهمید برای اتاق خواب لوستر باید به چه اندازه‌ای باشد.
» ارتفاع اتاق را فراموش نکنید؛ ارتفاع سقف می‌تواند مشخص کند که لوستر به چه اندازه‌ای آویزان باشد. برای اتاق‌هایی که ارتفاع زیادی دارند می‌توانید لوستر را بلندتر آویزان کنید و برای اتاق‌های کم ارتفاع آن را جمع‌تر کنید.
» محل مناسب برای آویز کردن؛ اصولا برای دکوراسیون‌های سنتی بایستی که لوستر را در مرکز اتاق آویزان کنید اما برای سبک مدرن می‌توانید مکان‌های دیگر را در نظر بگیرید.
» سبک دکوراسیون اتاق خواب؛ بایستی به سبک دکوراسیون اتاق خوابتان توجه کنید لذا نمی‌توان برای سبک مدرن یک لوستر کلاسیک انتخاب کرد یا بالعکس. بایستی بین سبک اتاق خواب و دکوراسیون همانگی مناسبی وجود داشته باشد که دکوراسیون بی‌نظم و شلوغ جلوه نکند.
» شاخ و برگ لوستر؛ برای اتاق خواب خواب‌های بزرگ می‌توانید لوسترهایی پر شاخ و برگ انتخاب کنید که زیبایی اتاق را چند برابر می‌کند و یا بالعکس.
باتوجه به این مسئله که لوسترها را با متریال‎‌های مختلفی می‌سازند، قطعاً قیمت یکسانی هم ندارند؛ بنابراین با توجه به بودجه‌ای که مشخص کرده‎اید می‎‌توانید یک مدل را انتخاب کنید.
» توجه کنید بهترین لوستری که برای اتاق خواب پیشنهاد می‎‌شود، مدل لوستر مراکشی است؛ چرا که می‌‎توان آن‎ها را با هر سیک دکوراسیونی هماهنگ کرد؛ بهتر است برای اتاق خواب خود این مدل لوستر را تهیه و خریداری کنید.
» در واقع برای دکوراسیون اتاق خواب می‎‌توانید که از لامپ‎‌های دیواری استفاده کنید. لامپ‌‎های دیواری، این قابلیت را دارند که در نقاط مختلف اتاق خواب نصب شوند و هیچ محدودیتی در این زمینه دیده نمی‌‎شود.
پیشنهاد می‌کنیم به دهکده نور سر بزنید و زیباترین لوسترها را مشاهده کنید. در واقع می‌توانید زیباترین و جدیدترین لوسترهای ۲۰۲۲ را از فروشگاه اینترنتی دهکده نور تهیه کنید. این فروشگاه برای انواع لوسترهای خود قیمت‌های رقابتی در نظر گرفته است که همه را برای خرید لوسترهای مختلف ترغیب می‌کند.
 

  • ۰۲/۰۲/۱۱
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی