دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کابل لن به مجموعه سیم‌هایی از جنس مس یا شیشه گفته می‌شود که برای اتصال و انتقال داده و اطلاعات بین کامپیوترها و روترها و سوییچ‌ها و شبکه‌های استورج SAN استفاده می‌شود. پس کابل‌های لن رسانه‌ای هستند که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات از دستگاهی در شبکه به دستگاه دیگری منتقل می‌شود.
کابل شبکه شیلدار
این کابل به دلیل داشتن لایه محافظ داخلی دارای قابلیت محافظت از اطلاعات جاری در برابر تداخلات الکتریکی و مکانیکی یا نویز می‌باشد. نوع شیلد می‌تواند از جنس مس یا الومینیوم باشد. کابل لن شیلددار بدون تأثیر نویز کابل‌های فشار قوی براحتی بر روی سینی کابل استفاده می شود و از هزینه های جانبی لوله گزاری جلوگیری می شود.
در استفاده از کابل شیلد‌ دار بهتر است از خمش مستمر کابل جلوگیری شود. کابل لن شیلد دار در متراژهای ۳۰۵ و ۵۰۰ متری به صورت پیچیده دور قرقره های چوبی تولید و به بازار عرضه می شود.
مراکز عرضه کننده کابل لن شیلد دار با فروش این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق سایت های اینترنتی به رفاه حال شما مصرف کندگان عزیز می اندیشید.
کابل شبکه ماینر
اگر که با شرایط و ویژگی های ماینر آشنایی داشته باشید می دانید که مهم ترین ویژگی برای ماینر این است که از یک کابل لن با ویژگی ها و قابلیت‌های بالا استفاده کنید. قطعا بهترین کابل برای ماینر را می‌توانید از بین دو برند نگزنس و لگرند انتخاب کنید.
همانطور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم این دو برند به دلیل محبوبیت بالایی که دارند اتصال به شبکه را آسانتر می‌کنند و در نتیجه قابلیت های زیادی را برای دسترسی در اختیارتان قرار می‌دهند.
برای کابل لن ماینر نیز مانند دیگر اتصالات باید حتما از کابل های لن استفاده کنید؛ از آنجایی که ماینر به صورت شبانه روز در حال کار کردن است و باید اطلاعات را بدون عیب و نقص تبادل کند، پس باید از بهترین کابل ماینر استفاده کنید.
یکی از بهترین گزینه های خرید کابل شبکه ماینر، خرید کابل نگزنس CAT6 sftp از بهترین کابل لن موجود برای ماینر به شمار می رود.
تفاوت کابل شبکه LAN با کابل تلفن 
Networking cables، از لحاظ ظاهری، شبیه به کابل‌ تلفن هستند که سال‌ها در سراسر جهان از آن‌ها استفاده می‌شود. یک تفاوت اصلی میان کابل‌های شبکه و کابل‌ تلفن وجود دارد و آن این است که کابل لن ، ضخیم‌تر از کابل تلفن بوده، و دارای هشت هادی در درون خود است که این هادی‌ها وظیفه انتقال اطلاعات را برعهده دارند. کابل‌های تلفن اکثرا در رنگ خاکستری تولید می‌شوند.

همچنین کابل‌های شبکه، به پورت‌های شبکه متصل می‌شوند که از پورت‌های تلفن بزرگتر بوده و مکانی برای اتصال 8 هادی درونی کابل‌های شبکه در آن‌ها تعبیه شده‌ است و در نتیجه، اطلاعات، از طریق آن‌ها به سخت‌افزار درونی تجهیزات شبکه منتقل شده و پس از پردازش، مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند.

 

لینک های مرتبط:


قیمت انواع کابل شبکه
قیمت کابل شبکه
فروش کابل شبکه

  • ۰۲/۰۶/۱۲
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی