دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از رایحه‌های منحصر به فردی که هر فردی را به خود مجذوب می‌کند ادکلن مردانه تلخ است. تلخ بودن رایحه منظور از تلخی که در ذهن تداعی می‌شود نخواهد بود بلکه یک رایحه بسیار جذاب و دلنشین است که به مشام می‌خورد. این رایحه تلخ معمولا از ترکیبات متفاوتی همچون قهوه، نعناع، چوب سوخته، شکلات تلخ، میخک و دارچین و… حاصل می‌شود. ادکلن‌های مردانه از رایحه بسیار سنگینی بهره می‌برند که به همین دلیل ماندگاری بسیار بالایی دارند که در عین حال بوی آن‌ها بسیار پخش می‌شود. در حالت کلی ادکلن مردانه تلخ را از ادویه‌های تند، گیاهان و یا ریشه درختان و… تولید می‌کنند و سپس آن‌ها را با ترکیبات دیگری تلفیق می‌کنند و رایحه نهایی آن‌ها تلخ و گرم و یا تند و تلخ، گرم و تلخ را تولید می‌کنند. گفتنی است که آقایان رایحه تلخ را بیشتر می‌پسندند و ویژگی‌های مردانه را در آن‌ها قوی‌تر می‌کند و اعتماد به نفس آن‌ها را بیشتر می‌کند.
 اما بهتر است بدانید که این ادکلن‌ها با رایحه تلخی که دارند برای محافل رسمی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند اما اگر می‌خواهید برای مصارف روزانه ادکلن‌هایی را اسپری کنید بایستی که مانند لباس آن‌ها را در فصل‌های مختلف عوض کنید. در نهایت بهتر است بگوییم که رایحه تلخ از چند ترکیب متفاوت نشات می‌گیرد برای مثال رایحه گل را با چند راییحه دیگر همچون چوب و… ترکیب می‌کنند و در نهایت یک رایحه تلخ ایجاد می‌شود که بوی منحصر به فردی را مشام می‌رساند.
عطر مردانه تلخ، مناسب چه فصلی است؟
همان گونه که قبل‌تر اشاره کردیم به صورت فصلی بایستی که عطر و ادکلن را همچون لباس تعویض کرد لذا هر عطری برای یک الی دو فصل مناسب خواهد بود. ادکلن مردانه تلخ معمولا برای محافل و مجالس رسمی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود و شما  می‌توانید که از آن در دو فصل زمستان و پاییز استفاده کنید. همچون لباس‌های مختلف هر فصل بایستی که ادکلن‌های مناسب آن فصل تهیه شود برای مثال ادکلن‌های تلخ و تند و یا گرم مردانه برای فصول سرد گزینه‌های بسیار مناسبی هستند و حس و حال بهتری را در این فصول به شما هدیه می‌کنند. در عین حال ادکلن‌های خنک و یا سرد هم برای تابستان یا فصل‌های گرم گزینه بسیار مناسبی خواهند بود چرا که حس خنکی و تازگی را به شما هدیه می‌دهند؛ بنابراین با توجه به آن چه که گفته شد با توجه به فصلی که در آن هستید باید ادکلن مناسبی را خریداری کنید.
مشخصات و ویژگی عطر ادکلن بلک تگ 2022 زارا | Black Tag 2022 Zara for men
عطر ادکلن بلک تگ ۲۰۲۲ توسط زارا یک رایحه چوبی آروماتیک مردانه است. این یک عطر جدید است. بلک تگ ۲۰۲۲ در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. نت های ابتدایی گریپ فروت و ترنج هستند. نت میانی فلفل است. نت های پایه مشک، وتیور و وانیل هستند.
فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول گرم و معتدل سال است. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز و شب میباشد.
جدید ترین هم نشینی نت ها در خانه عطر زارا ترکیبی تلخ و تند را برای آقایان به ارمغان آورده است. که مناسب استفاده در فصول گرم و معتدل سال است. با حضور افتخاری نت های مرکباتی، وانیل و چوبی. اگر شما هم از علاقه مندان این نت ها هستید میتوانید نسخه اصلی این رایحه را از دوتیسا تهیه کنید.

  • ۰۲/۰۴/۲۴
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی