دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

شرکت سیم و کابل متال در سال 1370 تأسیس شد. هدف این شرکت تولیدی رسیدن به خودکفایی در زمینه تولید سیم و کابل برق بوده است. در سال 1375 با حضور متخصصان ایرانی محصولات این شرکت به بهره‌برداری رسید. تولید سیم و کابل‌های متال مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و توانسته نیازهای بازار داخلی به این محصولات را رفع کند. با توجه به نیاز طرح‌های عمرانی و کشور به کابل‌های تخصصی، این شرکت در سال 1384 برای تولید این نوع از کابل‌ها اقدام کرده و دو سال بعد به بهره‌برداری رسید. این کابل‌های تخصصی عموماً از دیگر کشورها وارد می‌شد که با بومی‌سازی آن باعث حفظ ارز در کشور شد. یکی از افتخارات بزرگ شرکت سیم و کابل متال، پروژه تولید کابل فشارقوی و غلاف سربی بود.
نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات طی سال‌های 1389 تا 1390 انجام شد و در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. علاوه بر این در سال 1393 اقدام به نوسازی و خرید تجهیزات جدید شد تا این شرکت تولیدی با توان بیشتر سیم و کابل‌های متال را تولید کند و به نیازهای مشتریان پاسخ دهد. اضافه‌کردن 2000 مترمربع سالن به فضای کارخانه برای تولیدات بیشتر، قدم بزرگی در راستای رفع وابستگی کشور در زمینه سیم و کابل بوده است.
 افزایش تولیدات تنها یک بخش شرکت تولیدی سیم و کابل متال است. در بخش مهم‌تر، این شرکت طی سال 1380 با استفاده از سیستم‌های کنترل خط تولید و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه، سیم و کابل‌های متال را مطابق با استانداردها روز دنیا، تولید کرد. شرکت کابل متال ساوه اکنون با داشتن 200 نفر نیروی انسانی و 20 هزار مترمربع فضا برای تولید یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این صنعت است. نمایندگی‌های کابل متال لاله زار، عرضه‌کننده انواع سیم و کابل‌های این شرکت تولیدی هستند.
نمایندگی سیم و کابل متال
شرکت تولیدی سیم و کابل متال دارای نمایندگی‌های معتبر متعددی در سراسر کشور است. فروشگاه کمال صنعت به‌عنوان یکی از این نمایندگی‌های معتبر است که می‌توانید سیم و کابل‌های متال را از این فروشگاه تهیه کنید. به هنگام خرید سیم و کابل ابتدا باید بدانید که هر کدام از آنها چه کاربردهایی دارند. کابل‌های فشار ضعیف، متوسط و قوی متال برای مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابل‌ها از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که به دلیل گران بودن فلزاتی چون طلا و نقره حتی با وجود قدرت بالای آنها در جریان برق، استفاده نمی‌شود؛ بنابراین برای تولید کابل‌ها عموماً از فلزاتی چون مس و آلومینیوم استفاده شده که برق در سیم‌های مسی با قدرت بیشتری جریان دارد. جنس عایق سیم و کابل‌ها از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود. سیم و کابل‌های متال از متریال‌های با کیفیتی ساخته شده که دوام بالایی دارند. انواع کابل متال را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر چون فروشگاه کمال صنعت تهیه کنید.
 

  • ۰۲/۰۳/۲۲
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی