دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

دنیای دانش

به روزترین اخبار و اطلاعات در خصوص حوزه های روز دنیا

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر با دستگاه‌های الکتریکی و صنعتی متفاوت سروکار داشته باشید، احتمالا نسبت به این مسئله نیز آگاهی دارید که ابزارها و قطعات زیادی هستند که صرفا برای مراقبت و محافظت از موتور دیگر بخش‌های دستگاه ساخته شده‌اند. این قطعات به شیوه‌های مختلف از موتور دستگاه در برابر جریانات و نوسانات مختلف برق محافظت کرده و تلاش می‎کنند تا عمر دستگاه را افزایش دهند. یکی از انواع لوازم محافظتی، کلید اتوماتیک نام دارد و یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین کلیدهای اتوماتیک موجود در بازار، کلید اتوماتیک زیمنس است. در ادامه قصد داریم تا با بررسی ویژگی‌های مختلف کلید اتوماتیک، اطلاعات خود را درباره این قطعه افزایش داده و همچنین به راحتی نکات مثبت کلیدهای اتوماتیک siemens را کشف کنیم.
کلید اتوماتیک زیمنس چیست؟
قبل از آن که به بررسی و تفسیر ویژگی‌های مختلف و متفاوت کلید زیمنس بپردازیم، بهتر است تا مطالعاتی هرچند کوتاه و کوچک، درباره کلید اتوماتیک داشته باشیم و کارکرد دقیق این قطعه را در دستگاه برای خود تشریح کنیم. اضافه بار و اتصال کوتاه دو عاملی هستند که می‌توانند سبب آسیب رساندن به موتور و دیگر بخش‌های یک دستگاه الکتریکی شوند. کلید اتوماتیک با قرار گرفتن در مسیر جریان برق، از موتور در برابر بروز چنین مشکلات و مواردی محافظت کرده و سبب می‌شود تا موتوری سالم و با دوام را داشته باشیم.
موتور کلید اتوماتیک زیمنس
کلیدهای اتوماتیک انواع مختلفی دارند و نوع آن‌ها را باید بر اساس ویژگی‌های دستگاهی که قرار است کلید اتوماتیک زیمنس را در آن نصب کنیم، انتخاب نماییم. انتخاب نوع درست کلید اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود؛ زیرا نحوه ساخت این ابزار و همچنین موتور و ظرفیت تحمل آن‌ها با یکدیگر بسیار متفاوت است. این کلیدها می‌توانند قدرت قطع جریان از ۵۵ تا ۱۵۰ کیلوآمپر را داشته باشند که این مسئله، بسته به نوع کلید استفاده شده متفاوت خواهد بود. همچنین نوع موتور و سایز موتور استفاده شده در کلید اتوماتیک زیمنس، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن خواهد داشت.
نمایندگی کلید اتوماتیک زیمنس
در زمینه خرید کلید اتوماتیک، سایت‌های مختلف را بررسی کرده و یکی از بهترین سایت‌ها را به شما معرفی نمودیم؛ اما بهتر است اکنون درباره ویژگی‌های مختلف وجود نمایندگی کلید اتوماتیک زیمنس نیز صحبتی داشته باشیم. زمانی که شما از سایتی معتبر و دارنده نمایندگی جنسی را خریداری می‌کنید، دیگر نگرانی خاصی درباره خراب شدن و یا بروز هرگونه مشکل در آن نخواهید داشت، زیرا به راحتی می‌توانید به مراکز مورد نظر و نمایندگی‌های معتبر مراجعه نموده و نسبت به تعویض یا تعمیر قطعه خود اقدام نمایید. خوشبختانه شرکت سینا صنعت یکی از نمایندگی‌های معتبر شرکت SIEMENS در ایران بوده و خرید قطعات این شرکت از طریق سایت سینا صنعت، به راحتی قابل انجام خواهد بود.

لینک های مرتبط:

قیمت کلید اتوماتیک زیمنس

  • ۰۲/۰۷/۰۴
  • ساناز برکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی